اخاذ مامورنما در شهرستان ابهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: فرد مامورنما که با عناوین مختلف از شهروندان اخاذی می‌کرد، دستگیر شد.

اخاذ مامورنما در شهرستان ابهر دستگیر شد

سرهنگ محمد مهدیخانی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی با مراجعه به صنوف سطح شهر، خود را با عناوین مختلفی مانند مامور انتظامی، مامور تعزیرات حکومتی و وابسته به مقامات دولتی معرفی و با شیوه و شگردهای خاص اقدام به اخاذی و اخذ وجوهات نقدی و مالی می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، و با هماهنگی مقام قضایی، فرد مورد نظر با همکاری یکی از شاکیان در یکی از محله‌های شهر ابهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر بزه انتصابی بود، تصریح کرد: متهم در مواجهه حضوری با شکات و ادله و مستندات موجود، اعتراف کرده و انگیزه خود را از اخاذی و جعل عناوین دولتی، مشکلات مالی عنوان کرد.

مهدیخانی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده، تحویل مقام قضایی و روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: شهروندان برای انجام امورات روزمره و اداری، فریب افرادی که خود را به عنوان مامور ادارات دولتی و صاحب‌نفوذ معرفی می‌کنند، نخورده و از راه‌های قانونی به امورات خود رسیدگی کنند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها