ماجرای تیراندازی پلیس به خودروی شوتی در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی پلیس به خودروی شوتی توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای تیراندازی پلیس به خودروی شوتی در بوشهر

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن از توقیف خودروی حامل کالای ته لنجی خبر داد و گفته شده حال راننده به دلیل تیراندازی پلیس نامساعد است، فرمانده انتظامی شهرستان کنگان توضیحاتی داد.

سرهنگ رهام رضایی، فرمانده انتظامی شهرستان کنگان یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران جهت بررسی محموله، از راننده خودرو درخواست می‌کنند تا در حاشیه مسیر اتوبان متوقف شود، ولی متاسفانه رانندگان هر سه خودرو علیرغم هشدار‌ها و تذکرات مکرر پلیس، به حرکت خود ادامه داده و با سرعت متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: گشت انتظامی پلیس به تعقیب خودروی وانت تویوتا پرداخته و در همین حین، راننده یکی از خودرو‌های سواری اسکورت با هدف منحرف کردن خودروی پلیس به‌صورت تعمدی و با شدت به قسمت عقب آن ضربه وارد کرده که راننده خودروی پلیس با مهارت، خودرو را کنترل و به تعقیب خود ادامه داده است.

وی ادامه داد: و در نهایت با عنایت به بی‌توجهی راننده فوق به هشدار‌های پلیس، مأمورین انتظامی به ناچار بر اساس قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی کرده که یک گلوله به راننده خودروی وانت حامل کالای قاچاق اصابت و باعث مجروح شدن راننده متواری شده و در این عملیات، خودروی تویوتا متوقف می‌شود.

رضایی عنوان کرد: خودروی توقیف شده حامل تعداد ۱۴۰۰ قوطی انواع سموم کشاورزی خارجی و بدون هرگونه اسناد مثبته گمرکی بوده است؛ متهم که پس از اصابت گلوله و با اقدام بموقع پلیس به بیمارستان منتقل شده بود، در حال حاضر با وضعیت جسمی مساعد و رضایت بخش بستری بوده و خانواده وی نیز در کنارش حضور دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در ارزیابی اولیه کارشناسی شده، ارزش محموله کشف شده ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها