فرد متجاوز را شناسایی کنید

پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر متهم تجاوز به عنف از شاکیان درخواست کرد چنانچه از سوی این فرد مورد تعرض و آزار و اذیت قرار گرفته‌اند برای طرح شکایت به این اداره مراجعه کنند.

فرد متجاوز را شناسایی کنید

تصویر «فرشید شاعری» متهم تجاوز به عنف با دستور مقام قضائی برای شناسایی شکات منتشر شده است.

بنابراین گزارش، نامبرده در شهر قدس از توابع غرب استان تهران با یک دستگاه خودروی ۲۰۷ سفید رنگ پس از سوار کردن زن ۲۱ ساله به عنوان مسافر و طی کردن مسافتی ناگهان تغییر مسیر داده و با تهدید چاقو وی را به نقطه‌ای در شهر کرج کشانده و اقدام به تعرض به زن جوان می‌کند.

پلیس آگاهی استان البرز از شهروندان درخواست کرده چنانچه توسط این فرد مورد تعرض و یا سرقت قرار گرفته‌اند برای طرح شکایت به پلیس آگاهی استان به آدرس کرج، میدان طالقانی مراجعه کنند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کارگر
    2

    چرا زن جون باید سوار ۲۰۷ بشه که نه تاکسیه نه اسنپ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کی می گه پژو ۲۰۷ جزو خودروهای سواری کرایه اسنپ نیست؟! بحث اینجاست که امنیت اجتماعی، اخلاقی و روانی در جامعه وجود ندارد وگرنه فرقی بین خودرو تاکسی، آژانس، اسنپ و مسافر بر شخصی نیست!

    • احسان
      0

      احسنت گل گفتی.
      ۲۰۶ ماشین مسافر کشیه؟؟؟
      مشکل جای دیگست.مشکل این جوان و اون جوان نیست..

  • حسین
    1

    اعدام کنید این بی شرف رو

  • ناشناس
    0

    بهترین وسیله اتوبوس و مترو هست در ضمن زنان و دختران ما باید اعتماد به نفس داشته باشن هر ماشینی سوار نشن نگاه به دستگیره شیشه ماشین نگاه کنند که سرجاش باشه در موقع احساس خطر فریاد بزنن خونه هیچ مردو پسری نرن چه معنی داره خونه یه مرد نامحرم برین حتی اگه آشنا و فامیل باشه گول چرب زبانی نامحرم رو نخورن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها