مرگ سارق مسلح با شلیک پلیس

سارق مسلحی در درگیری مسلحانه با مأموران پلیس تهران به کام مرگ رفت.

مرگ سارق مسلح با شلیک پلیس

ساعت‌۱۴ بعد از ظهر پنج‌شنبه پنجم اسفند قاضی محمد‌تقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ سارق مسلحی با شلیک پلیس در یکی از خیابان‌های جنوب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدوداً ۳۵‌ساله روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان داد مرد فوت شده سارق مسلحی است که در تعقیب و گریز به سوی مأموران پلیس تیراندازی می‌کند و در نهایت هم خودش با شلیک پلیس به کام مرگ می‌رود.

یکی از مأموران گفت: در حال گشت‌زنی بودیم که مشاهده کردیم مردی کیسه‌ای به پشت گرفته و به سرعت در حال حرکت است. ما به او مشکوک شدیم و احتمال دادیم سارق است و به همین دلیل دستور ایست دادیم، اما او با شنیدن دستور ایست شروع به دویدن کرد. من و همکارم او را با موتور‌سیکلت تعقیب کردیم و متهم وقتی دید به او نزدیک شده‌ایم کیسه را به داخل مغازه‌ای انداخت و به فرار خود ادامه داد.

در این لحظه ما هم موتورسیکلت را پارک کردیم و با پای پیاده او را تعقیب کردیم که ناگهان او اسلحه‌ای از جیبش بیرون آورد و به سوی ما تیراندازی کرد. ما با به‌کار‌گیری قانون سلاح ابتدا به او دستور ایست دادیم و چند تیر هوایی هم شلیک کردیم، اما او همچنان به سوی ما شلیک می‌کرد.

در نهایت وقتی او به دستورات ما توجهی نکرد به سویش تیراندازی کردیم که یکی از تیر‌ها به او اصابت کرد و باعث مرگش شد.

وی در پایان گفت: در بازرسی بدنی هیچ مدرک هویتی از او کشف نکردیم، ما از داخل کیسه‌اش تعداد زیادی شیر‌آلات سرقتی کشف کردیم که حکایت از آن دارد سارق قبل از روبه‌رو شدن با ما از خانه‌ای سرقت کرده است.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای شناسایی هویت آن بررسی‌های تیم جنایی نشان داد مأموران در این حادثه قانون به‌کار‌گیری سلاح را به صورت کامل رعایت کرده‌اند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مسعود
    1

    ماموران نیروی انتظامی کار خیلی خوبی کردن ای کاش قانون از این هم راحت بود همه دزدان رو به کام مرگ می کشاند درسته که وضعیت معیشت اصلا خوب نیست اما دزدی راه کار مناسبی هست خونه خواهر نوعروس منو همین چند روز پیش دزد زد تمام جواهراتی که با هزاران مشقت و آرزو جمع کرده بودند و برایش برنامه داشتن توزندگی و زحمت کشیده بودندو میخواستن بفروشند و قرض هاشنو بدن به باد رفت الان تو این اوضاع به غیر از یاس و نامیدی و از هم پاشیدن یک خانواده ثمری می ماند

  • ناشناس
    0

    سارقی که برای سرقت شیرآلات ساختمانی دست دوم و کهنه جان خود را از دست بدهد جای تفکر و تأمل بسیار دارد!

  • ناشناس
    1

    اگر چه دزدی شیرآلات و آهن قراضه و ... سازق مسلح نمی خواهد، اما به هر حال دزد دزد است و اگر برای دزد و اختلاسگر و رشوه گیر حکم تیر بدهند، بهتر از جولان دادن آنها در کشور است.
    دست ماموران درد نکند. دفعه بعد انشالله بهتر نشانه بگیرید و اول پای طرف را بزنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها