دستگیری ۲ سنگ پران بزرگراه غدیر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت دو نفر که اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودروهای سبک و سنگین عبوری در اتوبان غدیر کرده بودند، خبر داد.

دستگیری ۲ سنگ پران بزرگراه غدیر

پنجشنبه شب گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین و سبک عبوری در بزرگراه غدیر از پرتاب سنگ به سمت خودروهای خود خبر داده و از این موضوع انتقاد کرده بودند؛ سنگ‌هایی که منجر به وارد شدن خسارت به برخی از خودروها نیز شده بود. درپی انتشار این ویدیو نیز مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به ایسنا اعلام کرد: «تیمی از مأموران پلیس پیشگیری و مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به این موضوع را دستور کار خود قرار داده‌اند و در همان دقایق اولیه به سرنخ هایی از عاملان این اقدام دست یافته‌ و این افراد مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.»

حالا امروز خبر رسیده که پلیس دو نفر را به دلیل پرتاب سنگ به سمت خودروهای عبوری در این محور بازداشت کرده است. موضوعی که سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی ویژه شهر ری آن را اعلام کرد و به ایسنا گفت: در پی وقوع حادثه سنگ پرانی در اتوبان غدیر به دستور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس های تخصصی، یگان امداد و فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت و با اقدامات صورت گرفته دو عامل اصلی این حادثه دستگیر و از آنها یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

 

وی افزود: متهمان در بازجویی های صورت گرفته با ابراز ندامت و پشیمانی از اقدام نابخردانه خود اعتراف کردند که صرفا برای سرگرمی و بدون انگیزه قبلی دست به این اقدام زده اند و هرگز تصور نمی کردند به این سرعت توسط پلیس دستگیر شوند.

پیش از این نیز در اواخر دی ماه امسال، مردی که با پرتاب سنگ در برخی از بزرگراه‌های تهران منجر به مرگ دو تن و آسیب دیدگی به چندین خودروی عبوری شده بود، بازداشت شد. ایسنا در گفت‌وگو با این مرد انگیزه وی از این اقدام را پرسیده بود که متهم مدعی شده بود هدفش خالی کردن دل خودش بوده است. همچنین  در همان زمان سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت نیز از دستگیری ۱۰ نفر در رابطه با سنگ پرانی در بزرگراه های تهران خبر داده و گفته بود که «بعد از اولین حادثه نگاه ما در حوزه گشت‌های انتظامی تغییر کرد و علاوه بر اقدامات انتظامی و ترافیکی، موضوع مراقبت از رفتارها و افراد و اقدامات مشکوک در محورهای بزرگراهی و پل‌ها و ... نیز در دستور کار تمامی واحدهای گشتی و حتی گشت‌های پلیس راهور قرار گرفت. ما دستورات جدیدی را صادر کردیم و مراقبت‌های ویژه‌ای از سوی گشت‌ها و ماموران ما در حال انجام است تا علاوه بر کار گشت انتظامی، نگاه مراقبتی و ایمنی هم در این مسیرها وجود داشته باشد. »

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    خداخیرتون بده .روز روشن وشب تاریک تو جاده الیگودرز به دزفول دزدها بار کامیونها بخصوص لوبیا را درحین حرکت میدوزدند ورانندگان بدبخت جرات نمیکنند بایستند چون اسلحه دارند وباید خسارت به صاحب بار بدهند دزدی به اینصورت است که بانیسان یا با پژو405 که شیشه جلوشو دراورند به پشت کامیون درحال حرکت میچسبانند یک نفر روی کاپوت خودرو سواری دگری روی کامیون با تیغ موکت بری چادر راننده بدبخت را پاره میکنند کیسه را برمیدارند میدن به اونکه روی کاپوته پرت میکنه داخا سواری ده تا ببرند نزدیک ده میلیون بردند آخه خدا خوشش میاد راننده بیچاره داره باهزار بدبختی وسختی نون زن وبچه اش را درمیاره اینجور خسارت بده تابحال هزاران دزدی اینچنینی شده وکسی رسیدگی نکرده متاسفانه خیلی جاده ها ناامن شده واین سنگپراکن هم باین طرفند موجب میشه راننده نگه دارند ازشون سرقت کنند واینم زیاد اتفاق افتاد پرتغال وتخم مرغ وحتی آجر پرت کردن والا زمان طاغوت اینجوری نبود لطفا پی گیری کنید مخصوصا منطقه لرستان را خدا شما حافظان امنیت را در پناه خودش حفظ بکنه

  • ناشناس
    0

    لعنت به آدم بیمار.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها