لحظه تخریب پل توکل آباد بر اثر سیل

به گفته فرماندار ریگان بر اثر شدت طغیان رودخانه و شکستن چندین دهانه پل، محور ریگان - ایرانشهر مسدود شده و همچنین شدت طغیان رودخانه‌ها راه ۶۰ روستا را مسدود کرده.

لحظه تخریب پل توکل آباد بر اثر سیل
حجم ویدیو: 6.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21 | دانلود ویدیو
منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    شکر نعمت ؛ نعمتت افزون کند
    ---
    افزایش و کاستی رزق و روزی و نیازهای ضروری زندگی بشر از آب و هوا و غذا و بهداشت و سایر نعمتهای الهی تنها در اختیار یگانه ذات اقدس خداوند توانا ودانای مطلق است و این کاستی و فزونی با علم وحکمت بی کران خداوند و در بازتاب به رفتارهای مثبت و منفی عینی بشر از جانب خداوند تعیین و تغییر یا تثبیت می گردند .
    هیچ آفریده ای را جدا از علم و حکمت و لطف بی کران خداوند ؛ در تعیین این افزایش و کاستی و در تغییر این افزایش و کاستی توان و قدرت بی نقص نیست .
    قدر شناسی عملی از نعمتهای الهی و خود داری از اسراف و تبذیر و از هدر دادن این نعمتها ، بنا به خواست قرآنی خداوند ؛ موجبات بقا و دوام و فزونی این نعمتها را فراهم می سازند و ناسپاسی بنا بحکم قرآنی خداوند سبب کاهش و نابودی این نعمتها می شود.
    بشر بنا به بحکم قرآنی خداوند اگر می خواهد گرفتار کاستی و قحطی نشود مکلف است برای حفظ و بقای نعمتهای الهی همیشه اعتدال را در بهره جویی از این نعمتها پیشه ی خود کند وهمیشه شکر گزار خداوند نعمت آفرین باشد .
    بشر بادانش ناچیز خود با چشم بستن به روی نویدها و هشدارهای و حی اصیل و تحریف نشده ی الهی ؛ هرگز نمی تواند و حق ندارد با این دانش ناچیز فزونی یا کاستی نعمتهای الهی را پیش بینی کند.
    با این که بشر کاستی و نابودی روز افزون نعمتها را در جهان باچشمان خود می بیند و این کاستی و نابودی خارج از اراده ی خود را با تمام وجود حس می کند ؛ هنوز حاضر نیست در مقابل عظمت بی مانند توان و قدرت مطلق خداوند از ناتوانی بشری و طبیعی خود درس عبرت بگیرد و در مقابل توان و قدرت مطلق خداوند به خواسته های خرد گرای و حیانی ذات اقدس او سر تسلیم فرود آورد.
    بشر در طول تاریخ خود و با نادیده گرفتن وحی اصیل الهی که بر پیامبران از همنوعان او از جانب خداوند فرود آمده است ، در تلاش و بذل همت برای رفع کاستیها هنوز درست یاد نگرفته که شرط موفقیت بی نقص در این تلاش ؛ تنها توکل همیشگی به ذات اقدس خداوند توانا و دانای مطلق و استمداد کمک از توان و علم بی کران او است .
    نبود توکل صادقانه و جدی به یگانه ذات اقدس توانا و دانای مطلق خداوند و نبود ایمان نزد بشر به ضرورت استمداد از ذات اقدس خداوند در به دست آوردن نعمتهای الهی ، بشر را در تلاش برای رفع کاستیها و در نتیجه ی دانش ناچیز خود ؛ همیشه در تقلا کردن و دست و پا زدن بی حاصل در مشکلات کلان و خرد روز افزون بی پناه رها می کند .

  • ناشناس
    1

    بجای تامین اعتبار برای مهار آبها و سد سازی بیت المال مستقیم در جیب حرامخوران میره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خاک بر سر چنین تحلیل

  • محمدعلی شعبانی
    0

    خبرهایه فوری وخبرهایه حوادث

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها