۵۰ فقره کلاهبرداری با چرب زبانی

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شرق تهران که با چرب زبانی از مراجعه کنندگان به خودپرداز کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

۵۰ فقره کلاهبرداری با چرب زبانی

سید قاسم موسوی فر اظهار داشت: درپی کلاهبرداری‌ها متوالی از شهروندان در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد متهم سوژه‌های خود را نزدیک دستگاه خودپرداز پیدا کرده و با شیوه و شگرد چرب زبانی و کارت به کارت از آنها کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی با بازبینی دوربین‌های مداربسته و بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم مخفیگاه متهم که دارای سوابق متعدد کیفری بود را شناسایی کردند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم با کسب مجوزهای قضائی در یک عملیات منسجم کلاهبردار حرفه‌ای به نام "سهراب" را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و به بیش از ۵۰ فقره کلاهبرداری از شهروندان به ارزش ۲ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ موسوی فر در پایان با بیان اینکه فرد دستگیر شده سابقه دار است، خاطرنشان کرد: پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها