سرهنگ نامجو خبر داد؛

ریزش یک لاین بزرگراه تندگویان/ مسافران بهشت زهرا مراقب باشند

سرکلانتر جنوب پلیس راهور فاتب گفت: در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تندگویان به عملیات شرکت آبفا در طرح توسعه خطوط لوله، منجر به ترکیدگی لوله آب و ریزش یک لاین از این بزرگراه شده است.

ریزش یک لاین بزرگراه تندگویان/ مسافران بهشت زهرا مراقب باشند

سرهنگ مهدی نامجو اظهار کرد: در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تندگویان قبل از پل شقایق (منطقه ۱۹) با توجه به عملیات شرکت آبفا در طرح توسعه خطوط لوله، منجر به ترکیدگی لوله آب و ریزش یک لاین از این بزرگراه شده است.

نامجو افزود: عوامل آبفا در محل حضور دارند و مشغول تعمیر و مرمت این خرابی که طول آن بیش از ۵۰ متر است و باعث مسدود شدن لاین یک حرکتی این بزرگراه شده است.

وی گفت: هم اکنون دو لاین از این بزرگراه یعنی لاین دو و سه در حال استفاده رانندگان عبوری است که عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند و مشغول روان سازی ترافیک هستند.

سرکلانتر جنوب پلیس راهور فاتب بیان کرد: نکته قابل تامل در این حادثه اینجاست که رانندگانی که در مسیر بهشت زهرا (س) و آزادگان قرار گرفته اند توجه داشته باشند که بدلیل احتمال ریزش ناگهانی و خالی شدن زیر آسفالت در لاین دوم حتما و حتما از لاین سوم عبوری با صبور و حوصله تردد و عبور کرده و به توصیه‌ها، دستورات و ایمن سازی‌هایی که توسط عوامل پلیس راهور فاتب مستقر در محل جهت ایمنی هر چه بیشتر ایشان بیان می‌شود عمل کنند تا شاهد حادثه و اتفاق ناگواری در آن محدوده نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    فرونشست نبوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها