دستگیری معلمی که ویدئو‌های مستهجن می‌فرستاد

یک معلم آمریکایی حق التدریس، پس از این که ویدیو‌های مستهجنی از وی در اسنپ چت منتشر شد، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و دستگیر شد.

دستگیری معلمی که ویدئو‌های مستهجن می‌فرستاد

 مقامات اجرای قانون گفتند، این معلم حق التدریسی در فلوریدا علاوه بر انتشار ویدئو‌های مستهجن، متهم به اغفال یک دانش آموز نوجوان و برقراری ارتباط جنسی با وی است.

دفتر کلانتری شهرستان پولک در بیانیه‌ای اعلام کرد، آیانا دیویس، ۲۰ ساله، معلم جایگزین تدریس ادبیات انگلیسی در دبیرستان لیکلند، روز جمعه پس از اعترافژ به داشتن رابطه جنسی با دانش آموز خود، دستگیر شد.

سن دقیق دانش آموز فاش نشده، اما در نسخه‌های مختلفی ۱۶ ساله یا کمتر ذکر شده بود. پس از اینکه دانش آموزی به مدیران مدرسه اطلاع داد که یک ویدیوی اسنپ چت در حال پخش است که نشان می‌دهد دیویس با دانش آموزی رابطه جنسی دارد، مقامات تحقیقاتی را در مورد معلم آغاز کردند.

 

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    لعنت به شما برای تخریب معلما ازبیرون شروع کردید کم کم تخریب به داخل کشیده میشه نقشه شوم بعدیتان چیست

  • ماس موس
    0

    حالا این قیافه زنه یا مرد متوجه نشدم

  • د.ح
    0

    این دنیای با عظمت و بیش از هشت میلیارد جمعیت و اتفاقات و حوادث جالبی که هر لحظه رخ میده ، شما فقط این خبر و دیده و هی نشر میدی، خدا از هر کسی که گناه را نشر بده بیزار ه و عقوبت سنگینی در نظر گرفته ، بابا بگرد چهار تا خبر که به درد دنیا و اخرت بخوره پیدا کن، ،،،،، عجب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها