تجاوز جنسی به بیمار دارای معلولیت؛ پرستار آمریکایی به ۱۰ سال حبس محکوم شد

یک پرستار آمریکایی که مسئول نگهداری از یک بیمار دارای معلولیت بود به جرم تجاوز جنسی به او از سوی دادگاه به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

تجاوز جنسی به بیمار دارای معلولیت؛ پرستار آمریکایی به ۱۰ سال حبس محکوم شد

به گزارش رسانه‌های ایالات متحده این زن دارای معلولیت به دنبال تجاوز جنسی باردار شده بود و نوزادی را نیز به دنیا آورد. ناتان ساترلند، پرستار پیشین این بیمار دارای معلولیت در ابتدا اتهام‌ تجاوز و آزار جنسی را رد کرده بود اما در نهایت در دادگاه موارد اتهامی را پذیرفت. پلیس آریزونا ناتان ساترلند را پس از زایمان این بیمار دارای معلولیت، بازداشت کرده بود.

قربانی او هنگام زایمان در سال ۲۰۱۹ میلادی ۲۹ ساله بود. خانواده این زن گفته‌اند که او پس از تشنج در دوران کودکی‌اش از سطح بالایی از معلولیت ذهنی و جسمی رنج می‌برد.

به گفته آنها این زن توانایی سخن گفتن ندارد و تنها توانایی اندکی برای تکان دادن سر و گردن و دیگر اعضای بدنش دارد. او از سه سالگی در یک مرکز نگهداری از افراد دارای معلولیت به سر برده است.
کارآگاهان پس از مقایسه «دی ان ای» پرستار این زن با «دی ان ای» نوزاد متولد شده دریافتند که او پدر این نوزاد است. نام قربانی این پرونده تجاوز جنسی اعلام نشده است.

ناتان ساترلند از سال ۲۰۱۲ به عنوان پرستار در مرکز نگهداری از این زن کار می‌کرد. بنا به حکم دادگاه نام او در فهرست مجرمان جنسی درج خواهد شد و نظارت بر او پس از پایان دوره محکومیتش تا پایان عمر ادامه خواهد یافت.

منبع: یورو نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • امیرعلی
    2

    کجا هستند صاحبان نظریه: ((غربی ها و اروپایی ها چشم و دل سیرند))

    اگه یه بار در تور این غربی های چشم و دل سیر می افتادید تا اینقدر روشنفکرانه در مورد غرب صحبت نمیکردید!!!
    خوب ببینید اینه نتیجه آزادی جنسی در غرب چشم و دل سیر که به معلول بیچاره هم رحم نمیکنه!
    اخبار تجاوزات جنسی در اروپا و غرب چشم و دل سیر بیداد میکنه اونوقت یادگار یادگار امام، به وضع حجاب و پوشش که یه مسأله فطری و اجتماعی و در واقع کمک به خود فرد است را به سخره میگیرند

    نظرات شما -
    • سامی
      0

      خشک مغز یارو از قیافه اش معلومه چه حیونی هست فک میکنی کم از این تجاوزات در بلاد اسلامی مثل ایران وعراق وافغانستان وپاکستان و..... می افته اینجا به پسر بچه هم رحم نمیکنن حالا اونجا واضح وروشن رسانه ای میشه دلیل نمیشه تو ابله دور برداری مطمن باش فساد جنسی وتجاوز در این منطقه نفرین شده از همه جای دنیا بیشتره مطمنم خود تو به پاش بیفته به گربه نر رحم نمیکنی

  • mir
    1

    درود بر امیر علی و لعنت بر اونایی که زن رو در حد دستمال توالت تحقیر کردن تا مردان لذت ببرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها