فرار قاتل زن رشتی به تهران/ مرد همسرکش با چاقو به پلیس حمله کرد

مرد جوانی که همسرش را در رشت به قتل رسانده بود پس از 4 روز فرار در تهران بازداشت شد.

فرار قاتل زن رشتی به تهران/ مرد همسرکش با چاقو به پلیس حمله کرد

روز گذشته پنجشنبه 11 آذرماه، مرد جوانی با مراجعه به کلانتری 132 نبرد ماموران پلیس را در جریان ورود یک قاتل به خانه مادرزنش در خیابان نبرد شمالی قرار داد و گفت: 4 روز قبل بود که با تماس تلفنی متوجه شدم یکی از بستگانمان در رشت توسط همسرش به قتل رسیده است. این در حالی بود که ساعتی بعد قاتل فراری از شمال کشور به خانه مادرزنم آمد و در حال حاضر آنجا مخفی شده است.

تحقیقات ماموران پلیس نشان داد قاتل 4 روز پیش در رشت بخاطر اختلافات خانوادگی همسرش را با ضربات چاقو به رسانده است. همچنین متهم توسط ماموران پلیس آگاهی رشت تحت تعقیب قرار دارد.

با اعلام این خبر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی دستور دستگیری قاتل فراری را در خیابان نبرد شمالی صادر کرد.

بدین ترتیب نخستین تیم پلیس ظرف چند دقیقه در مخفیگاه قاتل حاضر شد. ماموران پلیس وارد ساختمانی شدند که متهم در آن پنهان شده بود.

ماموران پلیس با ورود به مخفیگاه متهم در حال جستجو بودند که ناگهان مرد همسرکش با چاقو به سمت ماموران حمله کرد تا راهی برای فرار پیدا کند که در این صحنه ماموران پس از درگیری با قاتل فراری موفق به زمینگیر کردن وی شدند.

قاتل 40 ساله در بازجویی های فنی به قتل همسر خود در خانه شان با ضربه های متعدد چاقو اعتراف و با پشیمانی دلیل جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده متهم برای بررسی های بیشتر در اختیار ماموران اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها