اولین عکس از دانش آموز خوزستانی که به قتل رسیده/ محمد جنادله کیست ؟

در جریان درگیری مسلحانه پشت دیوار مدرسه ای در حمیدیه، در حالی که یکی از دانش آموزان به نام محمد جنادله در حال تماشای صحنه درگیری از روی پشت بام مدرسه بود، ناگهان یکی از افراد حاضر در درگیری او را دید و به سمتش شلیک کرد و سبب قتل او شد.

اولین عکس از دانش آموز خوزستانی که به قتل رسیده/ محمد جنادله کیست ؟

عموی محمد در گفتگویی تاکید کرد:«مدتی قبل چند نفر از دانش آموزان مدرسه محل تحصیل با هم اختلاف و درگیری پیدا کرده بودند.یکی از این دانش آموزان برای گوشمالی دادن دانش آموز دیگر، عموی خود را خبر کرده بود و آن دانش آموز را پشت دیوار مدرسه کشانده و در حال کتک زدن او بودند. محمد وقتی دیده بود که دوستش در کلاس نیست، روی پشت بام مدرسه رفته بود تا اطراف مدرسه را بازبینی کند و ردی از دوستش پیدا کند. یکدفعه دیده بود که چند نفر پشت دیوار مدرسه به شدت در حال کتک زدن دوست او هستند و می خواستند دوستش را سوار یک ماشین کنند. یکی از افراد حاضر در صحنه درگیری هم سلاح گرم همراه داشت و زمانی که چشمش به محمد افتاده بود یکدفعه به سمت او تیراندازی کرده بود.

متهم ساعاتی بعد از درگیری منجر به قتل تسلیم مأموران پلیس شد: او در اعترافات خود گفته بود که می خواست برای دور کردن محمد از صحنه درگیری تیر هوایی بزند اما به محمد برخورد کرده بود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • طوفان شن
    1

    تکزاس جلوی ما لنگ انداخته.....

  • ناشناس
    2

    ای خاک برسرت داره کنندگان جامعه ،پاکترین انسان ها جانشان را فدای انقلاب کردند که این جامعه با درایت ویک مدیریت آگاه وقاطع اداره شوداماهزارافسوس ازاین هرج ومرج درشهرماهم بیاییدببینید دهها مورد تیراندازی ومصدوم سازی بدون مجازات ،شهیدبزرگوارکاظمی می گوید بدترین خیانت آن است که کسی درمسولیتی قرارگیرد که جای اونیست خدالعنت کند آدمهای بی عر ضه را که جامعه را به این روزانداختند

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    حق ضارب اعدام است

  • احمد
    3

    عوضش امنیت داریم

  • ازاد
    0

    عجب تیر تا فرمانی خوزستان شده تگزاس ایران باید کاه تو پوستشون کنند تا وقتی اسلحه دیدند غش کنند

  • باسط
    2

    چطور امکان دارد خوزستانی ها مظهر مهربانی محبت و مهمان نوازی تواضع و گذشت در میان خود شرارت ها وتند خویی وخشم وقتل زا هم پرورش دهد جمع این دو جمع اضداد است.

  • ناشناس
    2

    خداوکیلی اگر اتفاق در آمریکا بود یکماه سوژه صدا وسیمای ایران بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      خوزستان بحق تکزاس ایران است فقط مونده مانند امریکا در اهواز و شهرهای دیگرخوزستان برای فروش آزادانه اسلحه فروشگاه هایی تاسیس بشه. در محله های عین 2، ملاشیه، زویه و شلنگ آباد میتوانید سفاس انواع سلاح های سبک تا حد یک هفت تیر انگشتی و سلاح های سنگین تا حد تانک تی 72 بدهید کمی صبور باشید برایتان هلیکوپتر میل می 12 هم آماده می کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها