سوء قصد به رئیس کانون وکلای کرمانشاه/ دادستان دستور تشکیل تیم ویژه داد

دادستان کرمانشاه دستور رسیدگی فوری به حادثه سوء قصد چند جوان به جان رئیس کانون وکلای استان را داد.

سوء قصد به رئیس کانون وکلای کرمانشاه/ دادستان دستور تشکیل تیم ویژه داد

شهرام کرمی در جمع خبرنگاران بااشاره به حادثه شامگاه دیروز(۱۵ مهر) برای رئیس کانون وکلای استان، اظهار کرد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله با آقای بهروز رستمی-رییس کانون وکلای کرمانشاه- تماس گرفته و ضمن دلجویی از ایشان شرح ماوقع حادثه را جویا شدم.

وی افزود: طبق اظهارات رئیس کانون وکلای استان، شامگاه دیروز(پنجشنبه) در محله نوبهار کرمانشاه چند جوان از او تقاضا می کنند، تلفن همراه خود را در اختیارشان قرار دهد تا تماس تلفنی داشته باشند.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: به محض این درخواست، آن چند جوان با ضربات مشت و لگد و سلاح سرد چاقو به او حمله می کنند.

کرمی افزود: مهاجمین سپس ضمن سرقت گوشی از محل متواری می شوند و آقای رستمی هم به بیمارستان منتقل شده که خوشبختانه در حال حاضر حالشان مساعد است.

دادستان کرمانشاه از تشکیل تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری متهمین خبرداد و گفت: همچنین باتوجه به حساسیت موضوع فردا(شنبه) نشستی را با حضور رئیس کل دادگستری و فرماندهی نیروی انتظامی برگزار خواهیم کرد.

وی با تاکید بر برخورد شدید و قاطع با عاملین این حادثه، عنوان کرد: مخلین امنیت بدانند دستگاه قضایی استان با آنها برخورد عبرت آموز خواهد کرد ومجرجین خطرناک در چنگال قانون از هیچگونه ارفاقی برخوردار نخواهند شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیاوش سلطان
    0

    حفاظت اطلاعات قوه فضاییه با توحه به حساسیت انگیزه و سرکوب حقانیت بهتر است به این پرونده ورود کند ، نتیجه بسیار مطلوبی حاصل خواهد شد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها