حمله به مأموران پلیس تهران با گاز اشک آور / مرد فراری اعتراف کرد

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیری که با همکاری همدستش و با استفاده از گاز اشک آور از مال باختگان سرقت می کرد، خبر داد.

حمله به مأموران پلیس تهران با گاز اشک آور / مرد فراری اعتراف کرد

علی کنجوریان در توضیح این خبر اظهار کرد: شهریور ماه امسال مرد جوانی به اتهام سرقت و استفاده از گاز اشک آور به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: گزارش اولیه نشان از این داشت که متهمان توسط ماموران کلانتری 116 هنگام موبایل قاپی مشاهده شده اند و هنگام فرار به سمت ماموران حمله ور و از گاز اشک آور استفاده کرده اند که یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر از محل می گریزد.

استفاده از گاز اشک آور برای سرقت

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران ، افزود: متهم مدعی بود تلفن همراه مکشوفه سرقتی نبوده بلکه مال باخته به قصد دوستی با وی این گوشی را در اختیار او قرار داده است.

سرهنگ کنجوریان با بیان اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف دستگیر و تحت تعقیب کیفری است، ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان همدست وی را شناسایی و متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به 40 فقره موبایل قاپی از شهروندان معترف و اظهار کرد در صورتی که با مقاومت شهروندان مواجه می شدیم با استفاده از گاز اشک آور، تلفن همراه مال باختگان را زورگیری می کردیم.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 23 تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارق متواری کماکان ادامه دارد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    1

    دمتان گرم ماموران جانبرکف، خدا خیرتان دهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها