روایتی عجیب از سوئینی تاد ایرانی/ داستان وحشتناک قصابی که بعد از تجاوز، بدن قربانیانش را داخل چرخ گوشت می انداخت / قاضی ایرانی در دادگاه به قاتل شلیک کرد

در این گزارش پرونده قتل و تجاوز به زن جوان توسط مرد قصاب را بازخوانی می‌کنیم.

روایتی عجیب از سوئینی تاد ایرانی/ داستان وحشتناک قصابی که بعد از تجاوز، بدن قربانیانش را داخل چرخ گوشت می انداخت / قاضی ایرانی در دادگاه به قاتل شلیک کرد

سال‌ها قبل زنده یاد قاضی جواد اسماعیلی خاطره پرونده جنایی هولناکی را در جمع خبرنگاران بازگو کرد که در این گزارش آن را بازخوانی می‌کنیم.

ماجرا سال‌ها قبل اتفاق افتاده بود. رسیدگی به این پرونده از زمانی آغاز شد که چند تکنسین رادیولوژی در سطل زباله مقابل یک قصابی، متوجه چند استخوان شدند که حدس زدند متعلق به انسان باشند و پلیس را درجریان قرار دادند.

ماموران پلیس موضوع را از قصاب پیگیری کردند و او گفت این استخوان‌ها برای گوسفند است و مطابق کار هر روز، بعد از پاک کردن گوشت گوسفند استخوان هایش را در سطل ریخته است.

اما از آن جایی که در همان محل یک زن جوان یکباره ناپدید شده بود، قصاب به عنوان مظنون پرونده بازداشت شد و استخوان‌ها برای آزمایش به پزشکی قانونی فرستاده و مشخص شد که متعلق به انسان و زن است.

اعتراف هولناک قصاب به قتل و تجاوز

مرد قصاب که راه گریزی نداشت به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت. او در اعترافات خود گفت: «مدتی قبل این زن جوان به مغازه من آمد. او می‌گفت شوهرش بیمار است و فقیر هستند و از من تقاضای خرید نسیه گوشت کرد و من هم قبول کردم. اما مدتی بعد به من گفت مقداری آشغال گوشت به او بدهم و گاهی پیش می‌آمد که برای گرفتن آشغال گوشت به مغازه مراجعه می‌کرد. گاهی با خودم فکر می‌کردم که به او پیشنهاد بی شرمانه بدهم، اما او به حدی نجیب بود که نمی‌توانستم چنین کلامی بر زبان بیاورم.»

بالاخره یک روز مرد قصاب نیت پلید خود را عملی کرد.

بی اعتنا به التماس زن جوان به او تجاوز کردم

مرد شیطان صفت در ادامه گفت: «یک روز وقتی زن جوان برای گرفتن آشغال گوشت به مغازه من آمد، درگیری کاری را بهانه کردم و به او گفتم که خودش از پشت یخچال آشغال گوشت را بردارد. زمانی که او سمت یخچال رفت من در مغازه را بستم و به او تعرض کردم. او التماس می‌کرد و می‌گفت که زن آبرودار و مومنه‌ای است. می‌گفت اگر می‌خواستم تن به خفت بدهم آشغال گوشت نمی‌گرفتم من شوهرم را دوست دارم، اما من این قدر اسیر وسوسه شیطان بودم که به او اعتنایی نکردم و او را مورد تجاوز جنسی قرار دادم.»

چرخ کردن گوشت بدن مقتول در چرخ گوشت

مرد قصاب در مورد شیوه هولناک خود برای از بین بردن جسد مقتول گفت: «بعد از تجاوز جنسی به زن جوان برای اینکه راه شکایت بسته شود و راز تجاوز را فاش نکند، او را به قتل رساندم. بعد گوشت بدنش را از استخوان جدا کردم و در چرخ گوشت ریختم. گوشت‌های چرخ شده را بسته بندی کردم و در اطراف شهر رها کردم.»

با اعترافات هولناک مرد قصاب پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارجاع شد.

قصاص در دادگاه اجرا شد

روز دادگاه فرا رسید و اولیای دم پرونده و متهم در دادگاه حاضر شدند. متهم بار دیگر اعترافات هولناک خود را مطرح کرد. قاضی با دیدن خانواده زن جوان که افراد فقیر، اما نجیبی بودند و با شنیدن روایت دردناک جنایت از زبان متهم، چنان منقلب شد که اسلحه را از کشوی خود بیرون کشید و با شلیک گلوله متهم را در دادگاه به سزای عملش رساند.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • اریا
    0

    این قاضی مثل من کم طاقت و انی تصمیم میگیره هرچند کم طاقتی کار خوبی نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دم اقای قاضی گرم که حق اون زن بی گناه رو گرفت دستش درد نکنه...

  • علی
    0

    چرا این موارد ونقل میکنید وبه دیگران آموزش میدهید

  • ناشناس
    0

    کاش امثال این قاضی الان وجود داشت و آقازاده های اختلاس گر را با یک گلوله در جلسه محاکمه از بین می‌برد تا اینگونه نباشد بعد از صدور حکم حبس در مرخصی به سر ببرند به این دلیل که دراین پرونده زن جوان به دلیل تهیدستی به قتل رسید اما در حال حاضر به دلیل اختلاس و دزدی مدیران، زنان و دختران خودفروشی میکنند

  • وااای
    0

    ببخشید ماسووواتمون پایینه اونوقن سوئینی تادایرانی یعنی چی؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سوئینی تاد اسم یک قاتل زنجیره‌ایه.

  • امین
    0

    بسیار کار خوبی کردن اقای قاضی بهشت جاودان جایگاه ابدیان

  • براوو
    0

    واقعا بعضی وقتها انسان دست شیطان رو ازپشت میبنده،هیچ سخنی دیگه باقی نمی‌مونه.پناه برخدا.....

  • ح
    0

    یکی از مزایای این انقلاب این بوده که من ندیدم یک جوان به خاطر عشق و خاطرخواهی خودکشی کند زیرا ازبس گرفتارند .

  • علی همدان
    0

    خدا پدر قاضی رو بیامرزه

  • کاربر ناشناس
    0

    دستت در نکنه آقای قاضی خدا پدرتو بیامرزه

  • ناشناس
    0

    واقعا که مردم کم افسرده هستند خوب به مردم روحیه می‌دهید

  • خداوند با مومنان است
    0

    درود بر بر قاضی با شرف که قتل اون کثافت را در راه خداوند تعالی انجام داد بعد این حقیقت دارد که خدای تعالی با صالحان است .چون به گفته قاتل، زن خدابیامرز با اینکه در تنگنای شدید مالی بوده‌اند اما هرگز پاکدامنی خود را فدای هوا‌ و هوس نکردند. یعنی شهید واقعی زن و جهاد حقیقی در راه خدا انجام شدن قتل با قاضی هم جهاد است.

  • ناشناس
    0

    دقیقا جز جمله قضاتی هست که خلاف اصول دادرسی منصفانه رفتار کرده و با خیال راحت و در جایگاه قدرت دست به قتل یه مجرم زده بدون این که به مجازات این کار خودش فکر کنه همین قاصی اگه پشت میز قصاوت نبود جرات این اقدام نداشت بی دلیل نیست که فقط یه شخص مجتهد در جایگاه قضاوت باید قرار گیرد بجای اینکه این قاصی تحسین کنید برطرف کنید نواقص جامعه را که چنین شخصی دست به تجاوز بزنه و بعد از ترس اعدام یه ادم بیگناه بکشه که همزمان دو انسان کشته بشه این مسایل جای تحسین نداره باید گریست به حال این جامعه چرا باید جامعه اینقد به فقر دچار باشه که یه زن به کمک یه بیگانه نیاز پیدا کنه؟کشوری که همه ذخایر معدنی و نفتی داره

  • ناشناس
    0

    خجالت بکشید این زندگی بسیاری از ایرانیان محترم است فقر چرا نکبتها

  • ناشناس
    0

    ایا در دادگاهی بی گناهی اشتباهی مجرم شناخته شود و به قاصی توهین کند ، اون قاضی میتواند از اسلحه خود استفاده کند و شخصی را بکشد . دیوان عالی دادگستری و اجرای احکام در دادگستری برای چه کاری هستند . مگر قصات میتوانند در زمان دادرسی با حکم خود مجرمی را با اسلحه خود اعدام کنند . لطفا بیش از این مملکت را بی قانون جلوه ندهید

  • امین
    0

    ایول قاضی دستش درد نکنه

  • ناشناس
    0

    حقا مردی خدا حفظت کنه

  • جواد
    0

    درود بر شرف این قاضی. حکم خدا رو اینجوری باید اجرا کرد.

  • تورج میرآب
    0

    دم قاضی گرم خدا لعنت کند قصاب رو

  • افتخاری
    0

    خدا به داد همه برسه مرگ بهتر از این زندگانی هست شک نکن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها