سقوط مرموز جوان تهرانی از برج نگین ستارخان/ او دفتر مهاجرتی داشت

مرد 30 ساله که صاحب شرکت مهاجرتی در برج تجاری ستارخان بود در جریان یک درگیری از طبقه چهارم سقوط مرگباری کرد.

سقوط مرموز جوان تهرانی از برج نگین ستارخان/ او دفتر مهاجرتی داشت

چند روز قبل گزارش مرگ مرد جوانی بر اثر سقوط از برج تجاری نگین ستارخان به پلیس تهران اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات ابتدایی به دستور بازپرس ویژه قتل آغاز شد.

سقوط مرگبار مرد جوان از طبقه چهارم برج نگین ستارخان
در تحقیقات ابتدایی تیم جنایی و ماموران پلیس مشخص شد که متوفی درجریان درگیری با 5 نفر از مشتریانش در یکی از واحد های برج تجاری نگین ستارخان از طبقه چهارم به پایین سقوط کرده است.

در ادامه بررسی های میدانی پلیس مشخص شد، مشتریان متوفی به دلیل ناراضی بودن از قرارداد مهاجرتی مبنی بر مهاجرت ناموفق به کشور آلمان و توقف در کشور ترکیه به شرکت مذکور رفتند و در آنجا درگیری را آغاز کردند که در جریان این درگیری صاحب شرکت پس از ترک اتاق مهمان به اتاق مدیریت رفته و از پنجره به خیابان ستارخان سقوط کرده است.

به دنبال این اطلاعات مهم ماموران پلیس به دستور مقام قضایی مشتریان متوفی را که در این درگیری حضور داشتند به اتهام قتل بازداشت کردند. متهمان در تحقیقات پلیسی هرگونه درگیری را با متوفی تکذیب کردند و اظهار داشتند، مرد 30 ساله از طبقه چهارم برج نگین ستارخان خودکشی کرده است.

بنابراین گزارش، متهمان پرونده پس از اظهاراتشان جهت کشف بیشتر جزئیات از مرگ مرد 30 ساله به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران معرفی شدند.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    1

    بخاطراینکه ازدستش راحت شوننداوراشیرجه ازپنجره پرتاب کرده اندعمدی

  • کاربر ناشناس
    0

    بیچاره اوراپرت کرده اند

  • کارشناس
    0

    عمدی نبوده چون پای پول مدعیان مطرح است

  • ناشناس
    0

    من به مدیر دفتر وکالت اقایه مروتی پول دادم قرار بود واسه ضمانت زندانی سند اجاره کنم برگه قرارداد هم دارم ولی متوجه شدم که دفتر دجار اتش سوزی شده طبقه چهارم برج نگین صادقیه ایا واقیعت داره کسی میدونه مدیر دفتر فوت کرده کسد میدونه راهنمایی کنه چکارکنم پولمو بگیرم

  • ناشناس
    0

    ایا این قتل با اتش سوری دفتر وکالت برج نگین صادقیه باهم ربط دارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها