جزییات کشف داروهای کرونا از خانه یک کارمند بیمارستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد هیچ داروی کرونایی از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس خارج نشده و داروهای کشف شده اخیر از سایر بیمارستان‌ها بوده است.

جزییات کشف داروهای کرونا از خانه یک کارمند بیمارستان

در روزهای گذشته که کشف مقادیر زیادی داروی کرونایی در منزل یکی از کارمندان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس خبرساز شده بود، این کارمند متخلف پس از رصد اطلاعاتی دستگیر شده بود.
در خبرهای پس از این ماجرا اعلام شده بود این فرد کارمند دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است و داروهای کشف شده نیز از بیمارستان شهید محمدی بوده‌اند.

البته داستان کشف دارو کرونایی و بازداشت محتکران دارویی به همینجا ختم نشد و در دور روز گذشته نیز 11 نفر دیگر در یک پرونده جداگانه به جرم احتکار داروی کرونا از سوی پلیس هرمزگان دستگیر و مقادیر زیادی دارد از آنها کشف شد.

اما در واکنش به بازداشت یک کارمند دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، این دانشگاه به نقل از حسین فرشیدی رئیس دانشگاه اعلام کرده است که هیچ دارویی از بیمارستان شهید محمدی خارج نشده و داروی کرونایی کشف شده از سایر بیمارستان‌های دولتی بوده است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص خبری که با عنوان "کشف داروهای کرونا در منزل یکی از کارکنان بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس" منتشر شده بود، گفت: در رابطه با نحوه کشف داروها این نکته قابل ذکر است که این موضوع قبلا توسط دانشگاه به مراجعه ذی‌صلاح گزارش شده بود و متاسفانه این داروها پس از کشف به منظور نظرات کارشناسی، در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه قرار داده نشد.

دکتر فرشیدی افزود: طی مکاتبه‌ای که با ریاست کل دادگستری استان انجام شد، شماره سریال داروها در اختیار این دانشگاه قرار گرفت تا کارشناسان مربوطه بتوانند با توجه به آنها مبدأ خروج داروها را شناسایی کنند.

وی ابراز کرد: بررسی‌های کارشناسان غذا و داروی دانشگاه حاکی از این است که هیچ کدام از داروها از داروخانه و انبارهای دارویی متعلق به بیمارستان شهید محمدی خارج نگردیده و محل خروج آنها سایر بیمارستان‌های غیر دولتی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطر نشان کرد: این نکته نیز قابل ذکر است که فرد خاطی کارمند رسمی دانشگاه نبوده و در حال گذراندن دوران طرح خود بوده و همچنین دارای شغل دیگری نیز می‌باشد و این اطمینان را نیز به هم استانی‌های عزیز می‌دهیم که این دانشگاه همچنان تا مشخص شدن تمامی جوانب و برخورد قانونی با متخلفین، پیگیر موضوع می‌باشد.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • دادخدا
    0

    عدام

  • دادخدا
    0

    بی‌پدرمادرو‌عدام‌کنید‌تا‌‌که‌برای‌بقیه‌درس‌ابرت‌بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها