سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان:

آتش‌سوزی در شرکت نیروکلر ۱۱ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در آتش سوزی و مسمومیت با گاز کلر در شرکت نیروکلر بعد از شهرک صنعتی اشترجان خبر داد.

آتش‌سوزی در شرکت نیروکلر ۱۱ مصدوم داشت

عباس عابدی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۹ و ۴۷ دقیقه جمعه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در شرکت نیروکلر بعد از شهرک صنعتی اشترجان اتفاق افتاده است، ابراز داشت: این حادثه از ناشی از آتش سوزی، دودگرفتگی و مسمومیت با گاز کلر بوده است.

نیروی آتش نشانی در این حادثه مصدوم شد

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه دو کد اورژانس و دو کد هلال احمر برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شده است، تصریح کرد: این حادثه ۱۱ مصدوم داشت که سه مصدوم به بیمارستان امام خمینی فلاورجان، سه مصدوم به بیمارستان محمد رسول الله مبارکه و پنج مصدوم نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

وی ادامه داد: ۱۰ نفر از مصدومان کارگران شرکت نیرو کلر و یک نفر نیروی آتش نشانی بوده است.

۲ کشته و ۵ مصدوم در حادثه ترافیکی محور رامشه

عابدی همچنین به حادثه ویژه ترافیکی در اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۲۱ و پنج دقیقه شامگاه جمعه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه دو خودروی پراید و پژ و۲۰۶ در جاده رامشه به حسن آباد با یکدیگر برخورد کرده‌اند، ابراز داشت: این حادثه دارای پنج مصدوم ۲۴ تا ۳۲ سال بود که به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به فوت دو مرد ۴۰ و ۵۰ ساله در این حادثه ترافیکی اشاره کرد و ادامه داد: برای امدادرسانی به این حادثه دو کد اورژانس از رامشه و حسن آباد و یک کد هلال احمر اعزام شدند.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها