رئیس جمعیت هلال ‌احمر:

جسد جوان غرق شده از سد کینه‌ورس ابهر بیرون کشیده شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر ابهر گفت: جسد جوان غرق شده پس از ۱۲ ساعت جست‌ و جو از سد کینه‌ورس بیرون کشیده شد.

جسد جوان غرق شده از سد کینه‌ورس ابهر بیرون کشیده شد

ابراهیم کاظمی عنوان کرد: چهار نفر از جوانان کرجی عصر چهارشنبه برای ماهیگیری به سد کینه‌ورس ابهر می‌روند که یکی از آن‌ها در این سد غرق می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع ماجرا، با تلاش تیم امداد و نجات، جست‌وجو از روز گذشته آغاز شد، ادامه داد: پس از ۱۲ ساعت تلاش‌ دو تیم امداد و نجات «سیلاب» استان، جسد این جوان ۲۸ ساله از آب‌های سد کینه‌ورس بیرون کشیده شد.

کاظمی با بیان اینکه علاوه بر تیم‌های امدادی هلال‌احمر، دو اکیپ از آتش‌نشانی استان نیز در این عملیات مشارکت داشتند، متذکر شد: جسد این جوان به نیروی انتظامی تحویل داده شد تا در اختیار خانواده‌اش قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به فصل گرما، مراجعه اشخاص حقیقی و خانواده‌ها برای تفریح و تفرج به حاشیه دریاچه سدها، حوضچه‌های تغذیه مصنوعی، کانال‌های آبیاری و تاسیسات جانبی زیاد شده است، بیان کرد: برخی افراد از جمله نوجوانان و جوانان بدون توجه به علایم راجع به ممنوعیت شنا، اقدام به شنا یا ماهیگیری در دریاچه سدها و سایر تاسیسات آبی می‌کنند که این کار خطرات و عواقب جبران‌ناپذیر جانی برای آنان در پی دارد.

این مسئول تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در سدها به هیچ‌وجه شنا نکنند تا شاهد بروز چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ابهر خاطرنشان کرد: هم‌وطنان می‌توانند در صورت گرفتار شدن در هر سانحه و حادثه‌ای با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها