فرضیه قتل مادر خوانده ۲ تهرانی/ خاله منیژه ناپدید شد!

زن ۹۰ ساله که ۲ فرزند خوانده دارد در سناریوی عجیبی ناپدید شد و هنوز بعد از یکسال هیچ ردی از وی به دست نیامده است.

فرضیه قتل مادر خوانده ۲ تهرانی/ خاله منیژه ناپدید شد!

آدم ربایی یکی از جرائمی است که تبهکاران برای رسیدن به خواسته خود دست به این کار می زنند. آدم ربایی این بار با حضور یک خانواده در دادسرای امور جنایی تهران شکل گرفت. خانواده منیژه برای فرزند خوانده های خاله شان اعلام شکایت آدم ربایی و قتل کردند و احتمال می دهند فرزند خوانده های خاله شان اقدام به آدم ربایی و قتل کرده اند. بازپرس جنایی دستور رسیدگی به پرونده آدم ربایی را صادر کرد.

چندی قبل خانواده ای با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن خاله شان خبر دادند.

خانواده خاله 90 ساله پیش روی بازپرس حبیب الله صادقی در شعبه 4 دادسرای امور جنایی گفتند که خاله منیژه هیچ وقت صاحب فرزند نشد و چون وضعیت مالی خوبی داشت با مشورت همسرش تصمیم گرفتند سرپرستی 2 فرزند را بر عهده بگیرند.

اتهام آدم ربایی برای دو فرزند خوانده

خاله منیژه و همسرش سرپرستی 2 فرزند خوانده را بر عهده گرفتند و سالها گذشت و شوهر خاله مان نیز فوت کرد و همه چیز خوب پیش می رفت اما از چندی قبل خاله منیژه ناپدید شد و دیگر کسی از سرنوشت او اطلاعی ندارد.

خانواده منیژه در این مرحله ادعا کردند که خاله شان ربوده شده است و در این مرحله تحقیقات به دستور بازپرس صادقی کلید زده شد.

مدتی گذشت اما ردی از منیژه 90 ساله به دست نیامد و با گذشت یکسال از این پرونده خانواده منیژه بار دیگر به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کردند و این بار شکایت جدیدی را پیش روی بازپرس پرونده قرار دادند.

خانواده منیژه ادعا کردند که احتمال می دهند فرزند خوانده های خاله شان اقدام به ربودن منیژه کرده و سپس او را به قتل رسانده است چون در این مدت یکسال هیچ ردی از خاله شان به دست نیامده است و فکر می کنیم فرزند خوانده ها برای رسیدن به سرمایه خاله مان دست به این قتل زده اند.

بنا بر این گزارش، بازپرس حبیب الله صادقی در این مرحله دستور داد تا 2 فرزند خوانده برای تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران احضار شوند و تحقیقات برای حل این معمای پلیسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مری
    0

    دیگه ثواب کردن حروم شده عجب دنیایی!!!

  • محمدی
    0

    خاک برسرت بااین خبر گفتنت..خب میزاشتی فرزند خوانده ها هم پیدامیشدن بعد انتشار میکردی.که چی الان نصف ونیمه گذاشتین خبرو..

  • کاربر ناشناس
    1

    صدردصدشک،نکن کار خودشونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها