شهلا با عشوه هایش مردان را به خانه خلوت می کشاند!

نقشه کثیف یک زن و 3 مرد برای اخاذی از مردان مشهدی برملا شد. شهلا با عشوه مردان را به خانه خلوت می کشاند.

شهلا با عشوه هایش مردان را به خانه خلوت می کشاند!

شهلا زن مشهدی با عشوه های زنانه اش مردان هوسران را به خانه خلوت می کشاند و با همدستی 3 مرد دیگر جیب شان را خالی می کرد.

شهلا زن جوان در حاشیه خیابان می ایستاد و برای اولین خودرو عبوری دست تکان می داد. او که به عنوان مسافر سوار این خودروها می شد با ناز و عشوه، راننده را به سمت خانه اش می کشید.

اما همین که خودرو مقابل خانه زن متوقف می شد، 3مرد قلچماق با این عنوان که او مرتکب اشتباه فاحشی شده، به او حمله ور شد و از راننده زورگیری و اخاذی می کردند. با طرح شکایت هایی از سوی شهروندان، کارآگاهان مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی، تحقیقات خود را آغاز کردند.

کارآگاهان با بررسی سرنخ های موجود زن جوان راچهره‌زنی کردند. با گزارش آخرین سرقت این باند، مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و با هماهنگی قضایی یک زن و 3 مرد جوان که با 2دستگاه موتورسیکلت در منطقه سپاد مشهد برای اخاذی 60میلیونی از یک طعمه حاضر شده بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ جواد شفیع زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی بیان کرد که متهمان در بررسی های اولیه تاکنون به 5 فقره سرقت و اخاذی به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کرده اند و تحقیقات برای کشف دیگر سرقت های انجام شده ادامه دارد.

منبع: رکنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • قلندر واقعی
    0

    اشهد مجازات و اس اینها باید باشه به پست منم این جور زنهای بد جنس سوار ماشینم شدند اما من خودم هفت خط روزگارم با اوردنگی بیرونشان انداختم

    نظرات شما -
    • علی
      0

      نه توروخدا ؟

  • محمد
    0

    شاید یه 2روز تو زندان نگهشون دارن بعد ولشون میکنن روز از نو و روزی از نو!!! آخه تو کشور خودمون دزد حرمت داره...دلیلشم که همه میدونن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها