انبار احتکار کالا در بروجرد کشف شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در راستای اقدامات نظارتی، تنظیم بازار و برخورد با گرانفروشی انبار کالای احتکار شده به ارزش ۲۵ میلیارد ریال با همکاری اطلاعات سپاه کشف و ضبط شد.

انبار احتکار کالا در بروجرد کشف شد

حمید آزادبخت اعلام کرد: احتکار انجام شده شامل انواع روغن موتور و گیربکس بوده که با همکاری بازرسان صمت سازمان اطلاعات سپاه و اماکن نیروی انتظامی کشف و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی اظهار داشت: این بازرسی‌ها با هدف جلوگیری از اقدامات برخی افراد سودجو در راستای اخلال در شبکه توزیع و کسب سود بیشتر در عرضه و فراوانی انواع روغن موتور و گیربکس اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: پس از کسب اطلاع یکی از عرضه‌کننده روغن موتور خودرو مورد بازرسی قرار گرفته که در نتیجه تخلفاتی از قبیل احتکار، تقلب و گرانفروشی محرز شده و پرونده‌ تخلف این واحد توزیعی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال برای صدور رای به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجدرت بروجرد اضافه کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از هر گونه اخلال در نظم اقتصادی با متخلفین خرد کلان برخورد جدی خواهد شد لذا با رعایت احترام همه فعالین اقتصادی موازین قانونی را سرلوحه خود قرار دهند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها