میل گاردان تراکتور نوجوان روستایی زنجانی را به کام مرک کشید

نوجوان ۱۶ ساله روستایی در زنجان بر اثر گیر کردن پارچه دور گردن به میل گاردان تراکتور در حال حرکت، دچار خفگی شد و جانش را از دست داد.

میل گاردان تراکتور نوجوان روستایی زنجانی را به کام مرک کشید

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: این حادثه منجر به خفگی و فوت به علت سهل انگاری و بی احتیاطی پدر و این نوجوان ۱۶ ساله روستای "چیر" از توابع این شهرستان در استفاده از ادوات کشاورزی شد.

سرهنگ آرش خلخالی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه منجر به فوت در اراضی روستای "چیر" زنجان، بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی اسفجین به منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده مشخص شد این جوان روستایی به همراه پدر در حال سمپاشی اراضی کشاورزی بودند که متاسفانه در یک لحظه پارچه دور گردن این فرد حادثه دیده به میل گاردان تراکتور در حال حرکت پیچیده شده و قبل از هرگونه اقدامی منجر به خفگی و فوت شده است.

خلخالی، تصریح کرد: در خصوص این حادثه تلخ و ناخوشایند، اقدامات قانونی از سوی ماموران پلیس اعزامی به محل حادثه انجام و جسد متوفی پس از هماهنگی های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

کشف کلاهبرداری اینترنتی سه میلیارد ریالی در شهرستان خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری ۲ کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی با استفاده از چک های سرقتی در بستر فضای مجازی خبر داد و گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان به پلیس فتا با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری از وی در بستر فضای مجازی بابت فروش ادوات کشاورزی توسط فردی به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به وسیله چک سرقتی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ محسن غنیمتی، افزود: پلیس فتا در بررسی های صورت گرفته موفق به شناسایی ۲ متهم شد و ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مرجع قضائی، آنها را در یکی از استان ‌های همجوار دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: پلیس در بازجویی ها به عمل آمده از متهمان دستگیر شده، پی برد آنها با آگهی در شبکه مجازی با شیوه های مختلف اقدام به معامله با چک های سرقتی می کردند که از متهمان ۲۷ فقره چک سرقتی بنام افراد مختلف به همراه ۶ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاپ کشف شد.

غنیمتی، ارزش ریالی کلاهبرداری صورت گرفته از سوی این متهمان را سه میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هر ۲ متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون، تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از عموم مردم خواست در بستر فضای مجازی قبل از بررسی و اطلاع کامل ازهویت طرف مقابل از انجام هرگونه معامله به جد خودداری کنند تا به سادگی طعمه کلاهبرداران نشوند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها