کلاهبرداران ۲۰۰ میلیارد ریالی در دام پلیس زنجان افتادند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتطامی استان زنجان گفت: ۲ کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی از سوی پلیس آگاهی این استان دستگیر و به مرجع قضایی تحویل شدند.

کلاهبرداران ۲۰۰ میلیارد ریالی در دام پلیس زنجان افتادند

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی با بیان اینکه این ۲ متهم با هویت معلوم، هفته گذشته پس از شناسایی محل اختفا، شبانه و طی عملیات غافلگیرانه از سوی پلیس دستگیر شدند افزود: این پرونده تاکنون قریب ۵۰ شاکی دارد و کسانیکه بدین طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند به پلیس آگاهی (قسمت جعل و کلاهبرداری) همچنین پلیس امنیت اقتصادی این استان مراجعه کنند.

وی به شیوه کلاهبرداری این متهمان دستگیر شده اشاره کرد و اظهار داشت: این ۲ کلاهبردار پس از جلب اعتماد و اطمینان افراد و با ترفند ثبت نام انواع خودروهای ایرانی و خارجی با نرخ پایین و تحویل ۶ ماهه آن، نقشه خود را عملی کرده و دست به کلاهبرداری می زدند.

رحمتی با بیان اینکه این ۲ مجرم در استان های زنجان و قزوین دست به کلاهبرداری میلیاردی زده اند، تصریح کرد: این کلاهبرداران که بومی هستند پس از جلب اعتماد و اطمینان، طعمه های خود را فریب داده و با دادن چک بدون پشتوانه و به منظور تحویل خودرو، درخواست دریافت وجه می کردند.

وی با اشاره به اینکه این ۲ متهم، اوایل با تحویل چند خودرو به مشتریان، اعتماد دیگران را به خود جلب کرده و سپس نیات مجرمانه خود را انجام داده اند، افزود: در زمان حاضر این کلاهبرداران در زندان هستند و پرونده نیز در حال رسیدگی و جریان است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها