فرار یک مرد از دست زنش بر روی دکل برق

دعواهای زیاد زن و شوهر بالاخره مرد را فراری داد، او که مدام فریاد میزد اگر همسرم از من جدا نشود خودم را خواهم کشت با وساطت پلیس دست از کار خطرناک خود برداشت.

فرار یک مرد از دست زنش بر روی دکل برق

آجای کومار" مردی اهل اوتار پرادش هند برای پایان دادن به دعواهای همیشگی خود با همسرش تصمیم گرفت در اقدامی عجیب تصمیم خود برای پایان زندگی مشترکش را اعلام کند برای همین بعد از جروبحث شدید با همسرش وقتی از غرهای او به ستوه آمده بود از خانه خارج شده و از دکل مخابراتی نزدیک محل سکوتش بالا رفت.

این بالا رفتن ابتدا آنقدر جدی به نظر نمیرسید اما زمانی که مردم ادامه دار بودن اقدامش را دیدند پلیس را خبر کردند.

حضور پلیس در محل تاثیر چندانی نداشت چراکه " آجای " تصمیمش را گرفته بود و مدام فریاد میزد تا زمانی که زنم پیش همه نگوید از زندگی من خواهد رفت پایین نخواهم آمد، از تهمت و شک های نابجایش خسته شده ام به او بگویید مرا ترک کند.

این جملاتی که بود که مرتب تکرار میشد و هر بار " آجای " را برای پایین نیامدن از دکل مخابراتی مصمم تر. اهالی محل و پلیس سعی در منصرف کردن مرد ادامه پیدا کرد اما تاثیری نداشت.

در نهایت بعد از مدتی کش و قوس پلیس به مرد اطمینان داد که مشکل او و همسرش را حل خواهد کرد و او را به خواسته اش خواهد رساند، " آجای " هم که مدام فریاد میزد اگر او از زندگی من بیرون نرود خودم را خواهم کشت بالاخره وقتی مطمئن شد راهی برای پایان زندگی مشترک خود با همسر شکاکش پیدا کرده پذیرفت تا از دکل پایین آمده و به اداره ی پلیس برود.

منبع: برنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • یلدا
    0

    مرد خودتی.

    نظرات شما -
    • مرد روز
      0

      از دست غر زدن های شما ببین چه کارا که ما مردا نمی کنیم بذارید تو این دو روز دنیا نفس راحتی بکشیم

  • رو دکلی
    0

    بد کوفتی هستند

  • محمدعلوی
    0

    خانما مریض هستند

  • ناشناس
    0

    مرموزها مردها هستن خیلی بدجنسن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها