کشف جسد مرد ۵۵ ساله در چاه منزلش

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس گفت: پس از ۴۰ ساعت تلاش آتش نشانان برای نجات مردی ۵۵ ساله که در چاهی به عمق ۸ متر که در زیرزمین خانه ویلایی خود واقع در منظریه فردیس محبوس شده بود، بالاخره جسد مرد کشف شد.

کشف جسد مرد ۵۵ ساله در چاه منزلش

حسین عاشوری گفت: از دیروز حدود ۹ صبح که همکاران من در سازمان آتش نشان ی به محل حادثه رسیدند، برای نجات فرد محبوس شده عملیات آغاز شده، و پس از بیش از ۴۰ ساعت تلاش، جسد فرد پیدا شد.

وی افزود: از همان لحظات اولیه همکاران من در سازمان آتش نشانی فردیس، پس از بررسی چاه متوجه شدند که این چاه با چاه‌های معمولی متفاوت است. مسیر چاه‌های اصولی، مشخص است. اما این چاه به صورت غیر اصولی به عمق ۸ متر و با حدود ۱۰ دالان مختلف حفر شده که این امر موجب شده، زیر خانه کاملا خالی شود.

این مقام مسوول عملیات ورود به چاه برای نجات فرد مذکور تا ساعت حدود ۴ عصر ادامه یافت که با توجه به خالی بودن زیر خانه مسکونی، متوجه شدیم خانه در حال ریزش است. برای جلوگیری از ریزش خانه، مجبور شدیم کار را متوقف و فضای داخلی را کاملا ایمن سازی کنیم.

وی ادامه داد: برای دسترسی به چاه داخل خانه و به موازات آن، چاهی با عمق حدود ۱۰ متر در خیابان و خارج از واحدمسکونی حفر کردیم و از زیر آن، دالانی با طول ۷ متر حفر شد تا به چاه داخل خانه دسترسی پیدا کنیم.

عاشوری اضافه کرد: متاسفانه به دلیل سستی جنس خاک، کار به کندی پیش می‌رود و دالان‌هایی که توسط خود فرد حفر شده بود، به دلیل شن و ماسه‌ای بودن خاک، با هر اقدامی فروکش می‌کرد. پس از آن جلوی ریزش همه دالان‌ها را گرفتیم و با ایمن سازی از شب گذشته عملیات خاکبرداری آغاز شد و بیش از ۱۰ کمپرسی خاک، از این مکان خارج کردیم و عملیات بدون توقف ادامه پیدا کرد.

ظاهرا هنوز علت حفر این چاه عجیب توسط مرد صاحبخانه هنوز مشخص نیست، اما معاون سیاسی، انتظامی و امنیتی فرمانداری فردیس در این خصوص اظهار کرده است: علت کند و کاو این گودال توسط نیرو‌های قضایی، امنیتی و انتظامی در دست بررسی می‌باشد و مراتب جهت شفاف سازی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها