حادثه در محیط کارخانه ۲ کارگر قزوین را به کام مرگ کشاند

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: حادثه در یک کارخانه تولید چسب واقع در شهرستان البرز ۲ کارگر این استان را به مرگ کشاند و سه کارگر دیگر را نیز مصدوم کرد.

حادثه در محیط کارخانه ۲ کارگر قزوین را به کام مرگ کشاند

قدرت الله مهدیخانی افزود: بعد از ظهر دیروز ساعت ۱۴ بود که ۲ کارگر ۳۱ و ۳۴ ساله در یک کارخانه تولید چسب واقع در شهرستان البرز از ارتفاع به داخل دیگ مواد شیمیایی سقوط کرده و جان خودشان را از دست دادند.

وی اضافه کرد: سه کارگر دیگر که در محل حادثه حضور داشتند با دیدن این اتفاق به یاری کارگران حادثه دیده رفتند، اما چون کار از کار گذشته بود نتوانستند کاری از پیش ببرند و درگیری آن‌ها با مواد شیمیایی باعث شد تا خودشان مصدوم شده و روانه بیمارستان شهید رجایی شوند.

به گفته این مسؤول حال جسمی کارگران مصدوم در بیمارستان مساعد گزارش شده است، اما هنوز علت دقیق حادثه مشخص نیست و تیم کارشناسی در کارخانه به دنبال یافتن علت این اتفاق ناگوار هستند.

مهدیخانی با بیان اینکه بیشتر این به خاطر بی احتیاطی و نبود ایمنی در محیط کار اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: از کارگران و کارفرمایان تقاضا داریم که نکات ایمنی در محیط کار جدی گرفته و به شعار همیشگی یعنی اول ایمنی بعدا کار اهتمام داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در پایان ضمن تسلیت به خانواده این کارگران داغدیده، از مدران عامل کارخانجات استان قزوین خواست تا دقت بیشتری در رعایت نکات ایمنی به خرج داده و اجازه ندهند حوادث به قیمت جان نیروی کار تمام شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها