کشف جسد پسر جوان مشهدی

همزنان با پیدا شدن جسد پسر جوانی در داخل کیسه ای در یکی از پارک های مشهد تحقیقات پلیس و قاضی جنایی برای کشف راز این جنایت آغاز شده است.

کشف جسد پسر جوان مشهدی

حدود ساعت 7صبح دیروز یکی از نگهبان های پارکی در خیابان رسالت 81 مشهد چشمش به کیسه بزرگی افتاد که در آن بسته بود و در فضای سبز پارک رها شده بود.

مرد جوان به سمت کیسه رفت و وقتی در آن را باز کرد با دیدن جسدی که داخل کیسه بود وحشت کرد و سراسیمه ماجرا را به پلیس خبر داد. دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان جنایی به همراه قاضی حسن زرقانی بازپرس ویژه قتل مشهد در محل حادثه حاضر شدند.

جسد متعلق به جوانی حدودا 20ساله با سری تراشیده بود. آثار اصابت جسمی سخت به پشت سرش قابل مشاهده بود و بررسی ها نشان می داد که بر اثر اصابت همین ضربه جانش را از دست داده است.

دست ها و پاهای او از پشت بسته شده بود و هر چند شلوار جین و تی شرت به تن داشت اما به نظر می رسید که او سرباز است.

چرا که موهایش تراشیده بود و جورابی که به پا داشت از نوع جوراب هایی بود که سربازان به پا می کنند.

همه چیز از این حکایت داشت که پسر جوان در محل دیگری از سوی قاتل یا قاتلان غافلگیر شده و با اصابت ضربه ای از پشت سر کشته شده و قاتل یا قاتلان دست و پای او را بسته، جسدش را داخل کیسه گذاشته و در آن پارک رها کرده اند.

اما هیچ شاهدی لحظه حضور آنها در آنجا را ندیده بود و معلوم نبود که آنها در چه ساعتی جسد را به پارک منتقل کرده و گریخته اند.

در این شرایط قاضی زرقانی دستور انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی را صادر کرد و در آنجا مشخصات دیگری از نیز از مقتول به دست آمد.

روی دستان او یک خالکوبی به چشم می خورد. او روی بدنش جمله:«عشق من محدثه» را خالکوبی کرده بود و این خالکوبی و نحوه قتل وی فرضیه اینکه شاید انگیزه قتل او مساله ای عاشقانه بوده است را مد نظر قرار داد.

با این حال هنوز هویت مقتول شناسایی نشده است و کارآگاهان جنایی زیر نظر بازپرس پرونده در تلاش هستند با شناسایی هویت مقتول به عاملان قتل او و انگیزه ارتکاب این جنایت برسند.

منبع: حادثه24

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها