ادامه جست‌ و جوها برای فرد مفقود شده در سد شهیدرجایی ساری/ تصاویر

تلاش جمعیت هلال‌ احمر ساری و آتش‌ نشانی در سومین روز عملیات جست‌ و جو برای پیدا کردن فرد مفقود شده در سد شهید رجایی ساری ادامه دارد و قرار است غواصان نیز وارد کار امدادرسانی شوند.

ادامه جست‌ و جوها برای فرد مفقود شده در سد شهیدرجایی ساری/ تصاویر

ایمان فضل‌الله‌ نژاد، رئیس اداره عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در این‌باره اظهار کرد: پس از اعلام موضوع گم شدن یک مرد ۳۸ ساله ساروی در محدوده سد شهید رجایی ، بلافاصله تیم‌های جست‌وجو و نجات آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند .

وی با اشاره به جست‌وجوهای چندین ساعته نیروهای آتش‌نشانی در آب و محدوده جنگلی سد با همکاری نیروهای مردمی و جمعیت هلال‌احمر ، افزود: جست‌وجوها برای روز دوم نیز بی‌نتیجه پایان یافت.

رئیس اداره عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری بیان کرد: در این عملیات دو اکیپ شامل تیم ویژه امداد و تیم ویژه امداد و نجات غواصی با تجهیزات کامل و همچنین تیم سگ‌های جستجوگر آتش نشان ی ساری برای انجام این عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

سیداکبر موسوی زرینی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساری نیز اظهار کرد: طی دو روز گذشته تیم‌های امداد و نجات در جنگل اقدامات جست‌وجو دنبال شد.

وی با اشاره به اینکه جست‌وجوها کماکان ادامه دارد، افزود: براساس جست‌وجوهای انجام شده در جنگل هیچ اثری از این فرد پیدا نشده و شواهد نشان می‌دهد احتمال اینکه فرد در جنگل ناپدید شده باشد وجود ندارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ساری با اعلام اینکه عملیات جست‌وجو توسط غواصان فردا ادامه می‌یابد، تصریح کرد: فردا سومین روز عملیات جست‌وجو خواهد بود که با حضور غواصان در منطقه ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، فرد مفقود شده از اهالی یکی از روستاهای بخش دودانگه شهرستان ساری است که برای ماهی‌گیری پایان هفته گذشته به محدوده سد شهید رجایی رفته بود و تاکنون جست‌وجوها ادامه دارد.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها