برخورد نامعلوم خودرو عروس و داماد با گاردریل

مدیر بیمارستان شهید رجایی شیراز، از ترخیص عروس حادثه دیده از بیمارستان در سانحه رانندگی دیشب خبر داد.

برخورد نامعلوم خودرو عروس و داماد با گاردریل

سید امیر رضا مصباحی درباره وضعیت عروس و داماد شیراز ی که شب گذشته در سانحه رانندگی دچار آسیب شدید شدند، گفت: عروس با شرایط جسمانی نسبتا خوب از بیمارستان مرخص شد.

او ادامه داد: داماد که به دلیل شدت ضربه‌ای که به سر و جمجمه او وارد شده همچنان در بخش آی سی یو بیمارستان با سطح هوشیاری پائین بستری است.

مصباحی ادامه داد: بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی به عنوان قطب ریفرال جنوب کشور و تنها مرکز ترومای جنوب، خدمات ارزنده‌ای را ماهیانه به بیش از ۲ هزار مصدوم استان فارس و استان‌های همجوار ارائه می‌دهد که بر اساس شواهد موجود، خدمات این مرکز بر اساس استاندارد‌های روز دنیا و با کیفیت بسیار مناسب ارائه می‌شود.

رییس بیمارستان شهید رجایی افزود: ماهیانه بیش از یک هزار عمل جراحی مختلف و پیچیده و بسیار حساس در این مرکز به انجام می‌رسد که با توجه به نوع مراجعان در سطح کشور و منطقه کم نظیر است.

گفتنی است شب گذشته یک دستگاه خودروی کمری حامل عروس و داماد جوان به علت نامعلوم با گاردریل حاشیه جاده دوکوهک گویم برخورد کرده و بر اثر این حادثه، زن و مرد جوان به شدت دچار مصدومیت شده و داخل خودرو گیر کرده بودند که با سرعت عمل تیم‌های امدادی آتش نشان ی در کمترین زمان ممکن مصدومان از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها