انهدام باند سارقان فرا استانی با 32 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از انهدام یک باند 6 نفره سارقان فرا استانی سرقت سیم های برق شبکه هوایی و کشف 32 فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری 11 شهر کرمان خبر داد.

انهدام باند سارقان فرا استانی با 32 فقره سرقت

سرهنگ مهدی پورامینایی اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 شهر کرمان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 3 دستگاه وانت مزدا با پلاک مخدوش مشکوک و آنان را متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی سیم برق از این 3 دستگاه خودرو، بیان کرد: در این راستا ماموران انتظامی، 6 متهم که اهل استان های مرکزی کشور بودند را دستگیر و خودروهای آنان را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان درادامه افزود: متهمان در ابتدا با ارائه رسیدهای جعلی، منکر هرگونه سرقت بودند ولی در نهایت در برابر مستندات قانونی پلیس لب به اعتراف گشودند و به 32 فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی از شهرستان رفسنجان اعتراف کردند.

سرهنگ پورامینایی در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: همواره هشدارهای پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه قرار دهند و هرگونه مورد مشکوک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: برنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها