زورگیری از مسافران توسط مسافرکش‌های قلابی

3جوان شرور سوار برخودرو وانمود می‌کردند که مسافرکش هستند و با این ترفند مسافران را سوار خودروی‌شان کرده و با تهدید از آنها زورگیری می‌کردند.

زورگیری از مسافران توسط مسافرکش‌های قلابی

تحقیقات پلیس در این خصوص از چندی قبل با شکایت پسر جوانی در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. او درباره آنچه اتفاق افتاده بود به مأموران گفت: در میدان آزادی قصد رفتن به شهرستان شهریار را داشتم و منتظر تاکسی بودم که خودروی تیبای سفید رنگی با 2سرنشین مرد سر راهم توقف کردند.

فکر کردم مرد جوان مسافرکش و 2نفر دیگر مسافر هستند به همین‌خاطر سوار خودرو شدم.

وی در ادامه گفت: در طول مسیر ناگهان 2سرنشین خودرو با چاقو به طرفم حمله و تهدید کردند و توانستند گوشی موبایل، کوله پشتی و کیف پولم و حتی رمز کارت بانکی‌ام را از من بگیرند. سپس آنها موجودی حسابم را خالی کرده و من را در تهرانپارس از خودرو بیرون انداختند.
حرف های شاکی نشان می‌داد در دام باند حرفه‌ای تبهکار گرفتار شده است. آنها به‌احتمال زیاد در زورگیری‌های دیگری هم دست دارند. با آغاز تحقیقات در این‌باره مأموران به اطلاعات بیشتری دست یافتند.

شواهد نشان می‌داد متهمان با کارت بانکی سرقت شده شاکی از چند طلافروشی خرید کرده و حتی در یک پمپ بنزین با کارت بانکی سرقتی پول بنزین را پرداخت کرده‌اند. هرچه تحقیقات پیش می‌رفت اطلاعات بیشتری از متهمان به‌دست می‌آمد تا اینکه مأموران موفق شدند تصاویر 3متهم را به‌دست بیاورند.

در همین حال چندی بعد مأموران کلانتری 108نواب با توجه به شماره پلاک خودروی متهمان توانستند راننده آن را دستگیر کنند. هرچند او ابتدا منکر دست داشتن در سرقت بود اما وقتی در برابر 2نفر از شاکیان قرار گرفت به سرقت هایشان اعتراف کرد.

2متهم دیگر نیز دستگیر شدند. سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام جزئیات این پرونده گفت: هم‌اکنون 3متهم در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

منبع: همشهری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها