زمین خواران ۲۰ میلیارد ریالی در خدابنده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: زمین خواران ۲۰ میلیارد ریالی از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خدابنده از توابع این استان شناسایی و دستگیر شدند.

زمین خواران ۲۰ میلیارد ریالی در خدابنده دستگیر شدند

سردار رحیم جهانبخش، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خدابنده در پی شکایت اداره جهاد کشاورزی این شهرستان در خصوص تغییر کاربری زمین کشاورزی به متراژ هشت هکتار، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته از سوی پلیس، مشخص شد سه متهم با خرید این مقدار زمین کشاورزی، بدون رعایت الزامات و کسب مجوزهای قانونی لازم از سازمان راه و شهرسازی و شهرداری اقدام به تفکیک و تبدیل آن به قطعات خرد مسکونی و فروش به اشخاص حقیقی کرده اند.

سردار جهانبخش افزود: متهمان این پرونده زمین خواری، بلافاصله از سوی پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خدابنده شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این میزان زمین‌ رفع تصرف شده را 20 میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضایی، اراضی موصوف خلع ید شد.

سردار جهانبخش، تصریح کرد: حفظ بیت‌المال، آزاد سازی اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها