تیرباران 2 مرد مشهدی توسط مردان مخوف/ هر دو کشته شدند

متهمان پرونده قتل مسلحانه در خراسان رضوی دستگیر شدند.

تیرباران 2 مرد مشهدی توسط مردان مخوف/ هر دو کشته شدند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان پرونده قتل مسلحانه در خراسان رضوی در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

ابراهیم قربان زاده گفت: در پی گزارش تیراندازی منجر به مرگ ۲ سرنشین خودروی سواری سمند در حوالی مشهد، بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در این ماموریت ضربتی وارد عمل شدند و بررسی‌های اولیه آن‌ها نشان می‌داد سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری به تعقیب خودروی سواری سمند پرداخته و پس ازتیراندازی به سمت این خودرو با سرعت متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: درپی این تیراندازی ۲ سرنشین خودروی سواری بر اثر اصابت چند گلوله به طرز فجیعی به قتل رسیدند و کارآگاهان به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ردزنی متهمان شد.

قربان زاده بیان کرد: پلیس با بررسی‌های علمی دریافت متهمان با یک دستگاه خودروی دیگر قصد فرار و خروج از خراسان رضوی دارند که با اقدام‌های اطلاعاتی خودروی مذکور درحوالی شهرستان تربت حیدریه متوقف و ۲ متهم اصلی و دیگر متهمان پرونده دستگیر شدند.

او تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات بعدی پرونده نیز ۴ قبضه اسلحه سبک و مهمات مربوطه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که این عملیات در کمتر از ۵ ساعت به نتیجه رسید تاکید کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای روشن شدن علت و انگیزه دقیق متهمان که با مقتولان رابطه فامیلی داشته اند و کشف دیگر زوایای این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها