بازداشت چاقوکشی که پس از تصادف، گوش راننده مقابل را برید + عکس شوکه کننده

معاون عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباشی که گوش یک شهروند را به خاطر تصادف بریده بود، خبر داد.

بازداشت چاقوکشی که پس از تصادف، گوش راننده مقابل را برید + عکس شوکه کننده

چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن عده‌ای پس از فحاشی به یک مرد جوان، به آن حمله کرده و با قمه به سر و صورتش می‌کوبند.

سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با میزان گفت: فردی که در ویدیو، قمه کشی می‌کند، جز اراذل و اوباش سطح دو سابقه دار است.

این مقام انتظامی ادامه داد: این فرد پیشتر نیز سوابق درگیری و چاقو کشی دارد و یک بار دیگر نیز در شمال کشور دستگیر شده است.

وی با اشاره به علت دستگیری این متهم افزود: این ماجرای از یک تصادف آغاز شده که به درگیری و قطع گوش یکی از طرفین دعوا ختم شده است.

سرهنگ راستی اظهار کرد: علت این نزاع، تصادفی است که متهم، مقصر آن است. به نظر می‌رسد فرد شاکی از این راننده تقاضای خسارت می‌کند که این مرد به همراه چند نفر دیگر با قمه به وی حمله کردند و به سر و صورتش ضربه می‌زنند.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر خسارت و تخریبی بر خودروی فرد مذکور باقی مانده، لاله گوش او از وسط قطع شد و از آنجایی که گوش سیاه شده، نیاز به جراحی دارد.

معاون عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: قطعا با کسانی که اقدام به شرارت می‌کنند، برخورد قاطع خواهد شد و پلیس طرح‌های ویژه‌ای دارد که به صورت محسوس و نامحسس این افراد تحت نظر هستند.

سرهنگ راستی بیان کرد: این فرد، ۲۴ ساعت پس از این نزاع، شناسایی و دستگیر شد و قطعا طبق قانون مجازات شدیدی در انتظارش است.

قطع گوش به خاطر خسارت تصادف/ متهم دستگیر شد

منبع: میزان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • رحیم
    0

    اینو با چند تا دیگه رو گاو آهن بهشون ببندید زورشون زیاد میشه باهاشون کلی زمین شخم زد

  • نا شناس
    0

    با توجه به افزایش شرارت و خشونت و دزدی های خیابانی همراه با خشونت ، از مسئولین تقاضای برخورد جدی و شدید و همینطور بازبینی قوانین و احکام قضایی را داریم....... احکام فعلی بازدارنده نیست

    نظرات شما -
    • چی بکم والاه
      0

      با چنین اشخاصی باید برخورد قاطع کرد نه با منتقدان وضع اقتصادی

  • قوام
    0

    عرض ادب و احترام نيروي انتظامي دلگرمي و قوت قلب جامعه است و شخصا از حافظين امنيت اجتماعي تشكر مي كنم اما بيشتر مامورين شريف ما حدالاقل يك شغل ديگر براي تامين و امرار معاش دارند و حقوق ماهيانه انها بسيار كم است در واقع با توجه به تورم تامين نمي شوند خواهشمنديم در حقوق و مزاياي اين قشر زحمت كش تجديد نظر گردد تا آنها نيز با توان وجود در حفظ امنيت و مبارزه با مفاسد اجتماعي گام بردارند

  • علی
    0

    از باغ من سرقت شده بود- لوله های ابیاری-را دزدیده بودند رفتم به پاسگاه گزارش کردم گفتند نام دزد را بگو گفتم نمیدانم ولی به چند نفر مشکوکم گفتند ببین قبلا دزد را می گرفتیم یک کشیده به صورتش میزدیم کل سابقه سرقتش را مو به مو میگفت ولی الان اگر بزنیم بعد برود شکایت کند ما مجرم میشویم پس بروید از مال خودتان مواظبت کنید . آقا مملکت داری و ایجاد امنیت در جامعه اقتدار میخواهد و پلیس بیرحم و با پشتوانه قانون.

  • کاربر ناشناس
    1

    تورو خدا حق ارازل واوباش اعدام کنید

  • ایرانی
    0

    حالا که اینجور شد اونایی که راه می افتند سرخود نام خیابان عوض کنند و تنش ایجاد می کنند رو هم باید تنبیه کرد چرا که جامعه و مردم به امنیت و آرامش بیشتری نیاز دارند نه وارد شدن به کارهایی که اصلا از وظایف نهادهاست نه مردم!

  • وطن
    0

    خدایی توهرچیز بد از غرب وحشی جلو افتادیم قانون نداریم مگه؟

  • آرش
    0

    بابا این ها مفسد فی الارض واقعی هستن نه ... ها این ها رو بگیرین در ملا عام تو محله اشون دار بزنین تا بقیه آدم شوند زندان رو این ها تاثیری نداره میرن اون تو هم کلی بودجه برا نگهداری شون تلف میشه هم شارلاتان تر میان بیرون

  • sk
    0

    قصاص بهترین راحل است .. یک قمه به شاکی بدهند و بگن بزن به سرو کله طرف و گوشش رو هم ببره و فیلمش رو پخش کنند ..

  • مرتضی
    0

    دست پلیس درد نکنه. که اون چاقو کش گرفتن باید اساسی مجازات شع. مردم کم گرفتاری و بدبختی ندارن که یه عده امثال این آدم هم امنیت اجتماعی رو برهم میزنن امینت اقتصادی و روحی روانی آزمون گرفتید همینم اگه برخورد قاطع نشع نصفش که رفته نصف دیگش م برباد میدید

  • ناشناس
    0

    لعنت خدا براین ها....باید اشد مجازات شود و اعدام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها