سگ‌های نگهبان اشرار فراری را زمین گیر کردند

2نفر از اشرار تحت تعقیب جنوب تهران که در شبکه‌های اجتماعی رجزخوانی می‌کردند وقتی فهمیدند مأموران در تعقیب‌شان هستند به یک باغ پناه بردند اما سگ‌های نگهبان آنها را دریدند و باعث دستگیری‌شان شدند.

سگ‌های نگهبان اشرار فراری را زمین گیر کردند

تحقیقات پلیس امنیت در این‌باره از چندی قبل به‌دنبال کری‌خوانی چند نفر از اشرار در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد.

این 4 شرور با انتشار کلیپ‌هایی از خود افرادی را تهدید می‌کردند. در این شرایط دستگیری متهمان در دستور کارگروهی از مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

زمان زیادی از تشکیل این پرونده نگذشته بود که مأموران موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند.

2نفر از آنها در جریان عملیاتی ضربتی در مخفیگاه‌شان واقع در شهرری دستگیر شدند.

مأموران در بازرسی مخفیگاه آنها چند قبضه سلاح سرد کشف کردند و هر دومتهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت منتقل شدند.

با وجود دستگیری 2متهم اما 2متهم دیگر همچنان تحت تعقیب قرار داشتند.

بررسی‌ها نشان می‌داد آنها در حوالی کهریزک مخفی شده‌اند. به این ترتیب مأموران راهی کهریزک شدند. وقتی به آنجا رسیدند صدای سگ‌های نگهبان باغی توجه‌شان را جلب کرد و زمانی که وارد باغ شدند 2متهم تحت تعقیب را دیدند که توسط سگ‌ها گرفتار شده‌اند.

آنها در باغ مخفی شده بودند اما سگ‌های نگهبان آنها را گرفتار و از ناحیه دست به‌شدت مجروح کرده بودند. در این شرایط بود که مأموران از اورژانس کمک خواستند و با حضور امدادگران، متهمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این باره گفت: با مداوای متهمان تحقیقات از 4متهم ادامه یافت و پرونده اتهامی‌شان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

منبع: همشهری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    بایدآنهاراخوراک همین سگهای شجاع دادتادرس عبرتی شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها