بلای هولناک سر زن و مرد 19 ساله اصفهانی در اتاق باغ

یک زن و مرد ۱۹ ساله اصفهانی به بیمارستان منتقل شدند.

بلای هولناک سر زن و مرد 19 ساله اصفهانی در اتاق باغ

عباس عابدی اظهار کرد: یک حادثه گازگرفتگی با گاز مونوکسید کربن به دلیل استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق باغ در پیربکران رخ داد.
وی افزود: این حادثه در ساعت ۲:۰۹ بامداد امروز به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد که فرد مراجعه حضوری به درمانگاه در پیربکران داشته و با یک کد اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی فلاورجان اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: این حادثه باعث مسمومیت یک مرد ۳۰ ساله شده و مورد فوتی نداشته است.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • داروغه
    0

    نزدیک به یک سال است هرروز چند صد نفر ایرانی داره فوت میکنه .بعد مسمومیت دونفر اونم بخاطر بی احتیاطی خودشان هوللناک است ؟؟؟؟؟!!!

  • مستند
    0

    دوست عزیز بعضی وقت ها هدف از بیان یک حادثه هر چند تکراری در جهت یاد اوری می باشد و بیان کلمه هولناک برای جذب مخاطب است،،گاهی با این که در مقابل چشم ما هزاران نفر بر اثر گاز منوکسید می میرن باز ما یادمون میره پس لازمه که هر از چند گاهی برخی رسانه ها به این موارد هرچند تکراری در جهت یاد اوری بپردازند،مثلا همین ڪرونا ایا هولناک نیست،با این حال که بار ها رسانه ها دارن میگن ماسک بزنید ولی باز عده ای نمیزنن،پس دوست عزیز هدف یاد اوریه ماجرا هست نه قلو کردن مثل قران که بار ها از یک داستان حرفی به میان میاره،با تشکر،رامش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها