محموله مرغ زنده قاچاق در قزوین کشف شد

جانشین انتظامی استان قزوین از کشف ۲ هزار و ۵۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع و دستگیری ۲ نفر در این خصوص خبر داد.

محموله مرغ زنده قاچاق در قزوین کشف شد

سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر، افزود: ماموران پلیس آگاهی این استان حین کنترل راه‌های ارتباطی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی و در بازرسی از کامیون‌ها تعداد ۲ هزار ۵۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و ۲ نفر را در این راستا دستگیر کردند.

این مسوول انتظامی با بیان اینکه برابر دستور قضایی، متهمان دستگیر شده به همراه مرغ‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند، اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله طیور کشف شده را یک میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال اعلام کردند.

جانشین انتظامی استان قزوین با تاکید بر لزوم حمل طیور با اخذ مجوزهای مربوط از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوع، موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

سارقان به عنف خودرو در قزوین دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف و کشف خودروی سرقتی خبر داد.

سرهنگ آرش مرادی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف خودرو در شهر محمود آباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات فنی ماموران، مخفیگاه سارقان در شهر محمود آباد شهرستان قزوین شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری هر چهار متهم در مخفیگاهشان اقدام گردید.

سرهنگ مرادی با اشاره به دستگیری ۲ نفر مالخر در این خصوص، اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به سرقت به عنف خودرو تحت عنوان مسافر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با تاکید بر خودداری از سوار کردن مسافران مشکوک و نامطمئن، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۲۰ نفر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از اجرای طرح پاکسازی در سطح حوزه کلانتری ۱۲ و ۱۳ و دستگیری ۲۰ نفر سارق و فروشنده مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر گفت: به منظور کاهش و پیشگیری از جرائم در نقاط جرم خیز و همچنین مبارزه جدی با سرقت، طرح پاکسازی این نقاط در سطح حوزه کلانتری های ۱۲ و ۱۳ قزوین به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری کلانتری‌های شهرستان به اجرا درآمد، ۱۰ سارق و ۱۰ فروشنده مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

خدایی بیان داشت : از محل اختفای افراد دستگیر شده مقدار یک کیلو و ۸۴ گرم انواع مواد مخدر و ۱۰شاخه آهن پروفیل، ۱۵ کیلو سیم کابل و۳۰ عدد صفحه آهنی به وزن ۱۰۰ کیلو کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: این متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها