فرماندار قصرشیرین:

زلزله قصرشیرین خسارتی نداشت

فرماندار قصرشیرین گفت: زلزله 4.1 ریشتری بامداد امروز (سه‌شنبه) که در این شهرستان مرزی به وقوع پیوست، هیچ گونه خسارت جانی و مادی نداشته است.

زلزله قصرشیرین خسارتی نداشت

مرادعلی تاتار افزود: به محض وقوع زلزله امروز گروه های ارزیاب به کانون زلزله اعزام شدند.

وی اظهار داشت: هم اکنون گروه های ارزیاب در منطقه حضور دارند و ستاد مدیریت بحران نیز در آماده باش کامل به سر می برند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: خوشبختانه این زلزله با وجود اینکه باشدت در قصرشیرین احساس شد هیچ گونه خسارت جانی و مادی نداشته است.

وی عنوان کرد: با توجه به تداوم پس لرزه ها پس از زلزله بزرگ ۲۱ آبان ۹۶ و همچنین زلزله چهارم آذر سال ۹۷، ستاد مدیریت بحران در این منطقه به طور دایم در آماده آباش کامل به سر می برد.

به نقل از مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ، زمین لرزه ای به بزرگی چهار و یک دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهرستان قصرشیرین را لرزاند.

این زلزله ساعت یک و ۵۴ دقیقه و ۵۰ ثانیه بامداد روز سه شنبه به وقوع پیوست.

زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها