۵۶ معتاد متجاهر در مهاباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۵۶ معتاد متجاهر در راستای جلوگیری از سرقت‌های خُرد و فروش و توزیع انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان دستگیر شدند.

۵۶ معتاد متجاهر در مهاباد دستگیر شدند

سرهنگ محمد توحیدی روز پنجشنبه اظهار داشت: این تعداد معتاد متجاهر طی روزهای گذشته و با همکاری مردم و نیروی انتظامی این شهرستان از سطح معابر و محله‌های مختلف جمع‌آوری شده اند.

وی مهم‌ترین هدف اجرای این‌گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: برخورد پلیس با بلای خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر هرگز تعطیلی ندارد و نیروهای انتظامی در هر شرایط آماده برخورد با این افراد است.

فرمانده انتظامی مهاباد با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۲۸ یا ۱۱۰ اعلام کنند.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده به مراکز ترک اعتیاد هدایت خواهند شد، افزود: این امر موجب ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان در این ایام می‌شود.

اواخر شهریور امسال نیز با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان، ۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک در مبادی ورودی کشف و ضبط شد.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون دارای ۲ مرکز ترک اعتیاد کمپ ماده ۱۵ است؛ این نخستین برخورد نیروهای انتظامی برای جمع‌آوری افراد معتاد متجاهر در سال‌ جاری است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها