توقیف کامیونت خاور با 424 حلب روغن خوراکی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از کشف 424 حلب 16 کیلویی روغن خوراکی به وزن 6 هزار و 784 کیلو در بازرسی از یک کامیونت خاور خبر داد.

توقیف کامیونت خاور با 424 حلب روغن خوراکی در اصفهان

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: ماموران کلانتری 27 شهر اصفهان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی مقدار زیادی روغن خوراکی احتکار شده را در یک کامیونت خاور بارگیری و قصد جابه جایی محموله را دارد که بلافاصله وارد عمل شدند.

وي با بیان اینکه ماموران پس از انجام هماهنگی های لازم به محل مورد نظر اعزام و کامیونت خاور را توقیف کردند، تصريح کرد: تيم رسيدگي کننده پرونده در بازرسي از اين خودرو 424 حلب 16 کیلویی روغن خوراکی به وزن 6 هزار و 784 کیلو کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ارزش ريالي محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد، نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند برای سود بیشتر خود ارزاق عمومی مردم را احتکار کنند برخورد قاطع و قانونی می کند و امید است مردم عزیز نیز با پلیس تعامل داشته باشند و هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    هزار الله اکبر ماشالله

  • کاربر ناشناس
    0

    درودبرسربازان امامزمان تشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها