جان‌باختن کارگر جوان حین تخریب ساختمان قدیمی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن جوان ٢١ ساله حین تخریب ساختمان قدیمی خبر داد.

جان‌باختن کارگر جوان حین تخریب ساختمان قدیمی

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:٣٧ دقیقه ظهر روز جاری یک مورد حادثه تخریب یک ساختمان در حال تخریب و بازسازی در محله حکیمیه خیابان خرم پگاه به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که کارگران در یک ساختمان دو طبقه قدیمی در حال انجام کار بودند که به یکباره سقف طبقه اول تخریب شده و یکی از کارگران زیر حجم زیادی از بتن و آهن گرفتار می شود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با احتیاط کامل عملیات آواربرداری را آغاز کردند و پس از مدتی تلاش پیکر مرد جوان حدودا ٢١ ساله را که تابعه کشور افغان بود را از زیر آوار خارج کردند و وی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد که مشخص شد متاسفانه جان خود را از دست داده است.

ملکی اظهار کرد: محل حادثه ایمن سازی و توضیحات لازم به مالک و مسئول پروژه ارایه داده شد و ساعت ١٣:٠٨ دقیقه محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: برخلاف تصور عموم افراد، تخریب ساختمان اقدامی پیچیده است. با توجه به اینکه اغلب ساختمان های قدیمی را تخریب می کنند و این دسته از ساختمان ها آسیب پذیر تر هستند باید برای تخریب آن ها از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک گرفته شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها