عملیات جستجو «سها» بی نتیجه ماند

فرماندار کردکوی با اشاره به آخرین وضعیت زن طبیعت‌گرد گمشده در ارتفاعات جهان‌نما، گفت: با توجه به اینکه در عملیات جستجو هیچ اثری از وی پیدا نشد، در حال حاضر تمرکز بر روی گزینه‌های دیگر است.

عملیات جستجو «سها» بی نتیجه ماند

ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی اظهار کرد: کل منطقه‌ای که این خانم گمشده شده بود، به‌طور کامل طی مدت ۱۲ روز توسط نیروهای متخصص جستجو شد اما هیچ اثری از وی یافت نشد.

وی با اشاره به اینکه فعلاً عملیات جستجو متوقف شده است، افزود: در حال حاضر تمرکز ما روی گزینه‌های دیگر از جمله امنیتی است.

فرماندار کردکوی بیان کرد: نیروی انتظامی بازجویی تمامی افرادی که همراه این خانم در گروه طبیعت‌گردی حضور داشتند را در دستور کار قرار داده است. با افراد و گروه‌های دیگری که آن زمان در منطقه حضور داشتند نیز صحبت شده است.

قدمنان گفت: تمامی روستاهای اطراف نیز با حضور نیروهای امنیتی بررسی شده اما تاکنون اثری از وی یافت نشده است.

پنجشنبه ۱۴ تیرماه سها رضانژاد به همراه گروهی ۲۰ نفره از طبیعت‌گردان از تهران به منطقه جهان‌نما در ارتفاعات کردکوی سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، وی از صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر برگشت.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ایرانی
    0

    طبیعت گردی وولگردی وگمشدن وگم کردن و...هزارنکته باریکترازمواینجاست .یعنی الان کجاست این خانم باحال... خبرفوری! حدس بزن....

    نظرات شما -
    • متاسف
      0

      برو پیش روانپزشک... نه به خاطر خودت به خاطر دیگران

  • ناشناس
    0

    این خانم به این خوشکلی در طبیعت چکار میکرده ؟والا خیلی دل وجرات داشته که تنهایی طبیعت گردی میکرده.خخخخ

    نظرات شما -
    • ساسان احمدی
      0

      این خانم با یک گروه ۲۰ نفره و حرفه ای رفتند ارتفاعات جهان‌نما، کردکوی، گلستان. البته این گروها در این ایام اجازه فعالیت نداشتند ولی رفتند... ایشان هم طبیعت گرد حرفه ای بودند و امیدوارم این حرفه ای بودن به کمک ایشان بیاد و پیدا بشوند. کل استان گلستان برای ایشان تلاش کردند ولی متاسفانه هنوز خبری نیست. ایشان دختر این سرزمین هست و ناموس همه ما... لطفا با پیام های غیرمربوط موجب آزردگی خانواده ایشان نشود. همه تلاش کنیم و حداقل دعا کنیم که پیدا شوند.

  • شهروند
    0

    سلام.کوهنوردی و دوچرخه سواری‌،شنا که شغل نیست .این بخش تفریحی ورزشی باید با مربی و‌یا‌گروهی‌ ورزشی و تفریحی انجام گیرید.مگر‌می شود یک دختر خانم‌تنهایی‌برود کوه نوردی گم شود و جامعه را دچار استرس،بحران و نگرانی ایجاد نماید.بنده اعصابم خرد نی شود اینگار فرزند‌بنده است‌بخدا‌ما هم نگران می شویم‌از‌حوادث اینگونه مسایل چرا جوانان اینگونه هستند.

  • سجاد
    0

    فکر کنم خرس خورده اونو

  • داروغه
    0

    خورده شده شک نکنید خوردنی را میخورند

  • ایرانی
    0

    برخی نظرها چندش آوره دریغ از انسانیت!

  • 1
    0

    با این کامنت ها بنظرم در جهان چهارم زندگی میکنم. یک عکس و اینهمه هرزگی !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها