جزئیات تازه از خودکشی کارگر نفتی در هویزه؛ ‌ ۵۰۰ هزار تومانی که اگر تامین می‌شد، شاید عمران اکنون زنده بود

با گذشت چهار روز از خودکشی دردناک «عمران روشنی‌مقدم» واکنش به ‌این حادثه غم‌انگیز همچنان ادامه دارد.‌ گفته می‌شود این کارگر نفتی در هویزه به دلیل مشکلات مالی خودش را حلق‌آویز کرد.

جزئیات تازه از خودکشی کارگر نفتی در هویزه؛ ‌ ۵۰۰ هزار تومانی که اگر تامین می‌شد، شاید عمران اکنون زنده بود
با گذشت چهار روز از خودکشی دردناک «عمران روشنی‌مقدم» واکنش به ‌این حادثه غم‌انگیز همچنان ادامه دارد.‌ گفته می‌شود این کارگر نفتی در هویزه به دلیل مشکلات مالی خودش را حلق‌آویز کرد.

در پی وقوع ‌این ماجرا وزیر نفت دستور رسیدگی فوری به‌ این حادثه را صادر کرد. بیژن زنگنه در نامه‌ای خطاب به یکی از مشاورانش نوشت یا بررسی میدانی دلایل خودکشی‌ این کارگر مشخص شود.

‌ این درحالی است گفته می‌شود تأخیرهای زیاد کارفرما در پرداخت حقوق باعث شده است او دست به چنین اقدامی‌ بزند.

دوستان و همکاران «عمران» اوضاع نابسامان مالی و شرایط بد دستمزدی را دلیل خودکشی او می‌دانند و معتقدند اگر مشکلات مالی او از سوی شرکت حل شده بود، همکارشان الان زنده بود. آنها می‌گویند شرکتی که پنج‌ سال است برای آن کار می‌کنند، حتی حاضر نشده است ٥٠٠‌ هزار تومان مساعده به عمران بدهد تا از پس مخارج زندگی‌اش در ‌این روزهای سخت بربیاید. این کارگر سی‌وچهار ساله همراه زن و دو فرزندش در حوالی هویزه در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کرد.

اما در مقابل مسئولان ‌این شرکت می‌گویند که تنها حقوق اردیبهشت‌ماه این کارگر را پرداخت نکرده‌اند و دلیل آن هم شرایط سخت ارسال نفت و محصولات آن به کشورهای شرقی به دلیل شیوع کرونا بوده است. مدیرعامل شرکت پیمانکاری نظم ‌آفرینان ‌ایمان، همان شرکتی که «عمران» در اعتراض به پرداخت‌ نشدن دستمزدش دست به خودکشی زد هم در گفت‌وگو با رسانه‌ها به موضوع اعتیاد ‌این کارگر جان‌باخته اشاره می‌کند و مدعی است با وجود مشکلی که ‌این کارگر داشت، پس از ترک موادمخدر و منفی‌شدن تست اعتیادش دوباره در ‌این مجموعه مشغول به کار شده است.

پس از پایان شیفت اداری، عمران خودش را حلق‌آویز کرد. پرسنل شرکت نظم‌آفرینان ‌ایمان می‌گویند یکی از نگهبان‌ها پیکر بی‌جان او را حدود ساعت ٣ صبح چهارشنبه پیدا کرد و بلافاصله با اورژانس تماس گرفت. معاینات نیروهای اورژانس مرگ ‌این کارگر را در همان لحظات اول تأیید کرد.

یکی از کارگران شرکت نظم‌آفرینان ‌ایمان که دوست و همکار عمران است و نمی‌خواهد نامش فاش شود، گفت که عمران نگهبان بود. او مشکلات مالی زیادی داشت، حتی در مخارج معمولی زندگی هم می‌لنگید. او برای خورد و خوراک زن و دو بچه‌اش ۵۰۰‌ هزار تومان مساعده می‌خواست، اما با درخواستش موافقت نشد و به همین دلیل به زندگی‌اش پایان داد.

«‌اینجا همه فقیرند، مردم هویزه، سوسنگرد و شهرها و روستاهای منطقه، اوضاع مالی بدی دارند. در ‌این شرایط وقتی چند هفته‌ای دستمزدها عقب می‌افتد، واقعا برای نان شب هم محتاج می‌شویم.» ‌این کارگر باسابقه اما حرف‌های دیگری هم دارد: «قراردادی که امسال از طرف ‌این پیمانکار با پرسنل‌ این مجموعه منعقد شده، غیرقانونی است، به همین دلیل همه پرسنل‌ این مجموعه در اعتراض به ‌این شرایط که تعدادشان به ٤٠٠ نفر می‌رسد، از امضای قرارداد خودداری کردند، اما در نهایت در اواسط خردادماه مجبور به پذیرش ‌این شرایط شدیم.»

اما ارسلان غمگین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان می‌گوید که ‌این حادثه ارتباطی با حقوق معوقه و پرداخت‌نشدن دستمزد پرسنل‌ این میدان نفتی ندارد. او می‌گوید براساس اظهارات و مدارک ارایه‌شده توسط نماینده موسسه، حقوق و مزایای عمران روشنی‌مقدم تا پایان اسفند ۹۸ پرداخت شده است. اما از تاریخ دوازدهم اردیبهشت‌ماه تا زمان فوتش هیچ دریافتی از این شرکت نداشته است.

اینکه چرا ‌این کارگر از اواسط دومین ماه‌ سال جدید در این مجموعه مشغول به کار شده، پرسشی است که غمگین ‌این‌گونه به آن پاسخ می‌دهد: «‌این کارگر از تاریخ یازدهم فروردین‌ماه‌ سال ۹۵ در شرکت نظم‌آفرینان ‌ایمان مشغول به کار شد، تا پایان ‌سال گذشته هم همه مطالبات قانونی‌اش را دریافت‌کرد و مجددا پس از غیبتی که از ابتدای‌ سال داشت، از تاریخ دوازدهم اردیبهشت‌ماه در این مجموعه مشغول به کار شد.»

او در توضیح قرارداد که به گفته برخی پرسنل‌ این مجموعه به‌طور غیرقانونی تنظیم شده بود، به «شهروند» گفت: «وقتی شکایت کارگران ‌این مجموعه به دست ما رسید، جلسه ویژه‌ای برگزار شد و درنهایت قرارداد از طرف شرکت پیمانکاری اصلاح شد. البته عده‌ای از پرسنل‌ این مجموعه آن زمان به شرایط آن قرارداد اعتراض داشتند، اما در بررسی‌هایی که صورت گرفت، مشخص‌شد که مرحوم روشنی‌مقدم حتی در میان کارگران معترض نبوده است.»

ظاهرا عمران از اواسط فروردین ماه به درخواست خانواده‌اش و با هماهنگی مسئولان شرکت مرخصی استعلاجی گرفته بود تا مشکل اعتیادش را درمان کند. او پس از حدود یک ماه دوباره به محل کارش بازگشت و آن‌طور که حجازی مدیرعامل شرکت نظم‌آفرینان ‌ایمان می‌گوید، در همان روز نخست هم با او قرارداد بسته می‌شود: «ما فقط حقوق اردیبهشت‌ماه این کارگر را پرداخت‌نکردیم. البته دستمزد همه پرسنل با همین تأخیر مواجه‌شد. در ‌این مدت ما با فروش ابزار و ادوات مختلف سعی کردیم به هر نحوی مطالبات پرسنل را پرداخت کنیم.‌ این کارگر به ما درخواست مساعده نداده بود، به تعدادی از پرسنلی که درخواست کتبی کرده بودند، مساعده پرداخت شده است، اگر او هم چنین درخواستی ارایه می‌داد، قطعا مبلغ مورد نیازش را می‌دادیم.»

جزئیات تازه از خودکشی کارگر نفتی در هویزه؛ ‌ ۵۰۰ هزار تومانی که اگر تامین می‌شد، شاید عمران اکنون زنده بود عمران روشنی مقدم

منبع: روزنامه شهروند

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 52
  • فرناز
    0

    بمیرم برا مظلومیتت.....

  • مجید
    0

    زندگی در کشوریکه اکثرا ادعای نوع دوستی داریم .وهر موقع رادیو تلویزیون را باز می کنیم ومطبوعات را نیگاه می کنیم پر از سخنان حکیمانه وعدالت محور است .بعد وقتی تو جامعه وارد می شویم انسانهای زیادی در شرایط بد دارن زندگی‌می کنن .چی داره به سر ما میاد .دیروز داشتم فیلم یه قبرستان شیک از لواسان را می دیدم .این ایه را بخاطر اوردم .انها به زیادی خود افتخار می کنند .وحتی مقابر خود راهم می شمارن .سیستم بد سرمایه داری لیبرال داره بد جوری ما اقشار ضعیف رو خرد می کنه .خدا به خانواده این کارگر لطفی بکنه چون از قرار معلوم این ماجرا ادامه داره .پولهایکه میلیاردی جابجا می شه زندگی های لوکسی که هر سال دست عوض می کنه .چرا نسبت به رحم نداریم .

    نظرات شما -
    • amir
      0

      انقلاب ما انقلاب نور بود. امام و جانشین خدا بر روی زمین خمینی

  • رضا
    0

    مشگل ما جورج فلوید در امریکاست هست ، چرا بند کردین به خودکش یک گارگر بیچاره فلک زده. مگه تلویزیون نگاه نمی کنین

  • محمد
    0

    همه می خواهند کارگر بیچاره را مقصر معرفی کنند وجدان خواب است ایمان در سفر است انصاف مرده

  • امید
    0

    به آقای زاهدی نماینده مردم کرمان بگید به جای نمایش فریبکارانه انساندوستی وابرازهمدردی برای جرج فلوید امریکایی به فکرکارگران ومحرومان کشورخودت باش وبه دنبال نامگذاری خیابانی به نام هموطن خودت باش....

  • معصومه
    0

    تاکی بفکر دزدی از جیب همین کارگران هستید ای کارفرماهای خیانتکار و ،ای نماینده مجلسی که تنها فکری که به ذهن شما می رسد درمجلسی که باید پیگیر حق محرومان باشد می خواهید قرآن ختم کنید .ختم قرآن یک عمل مذهبی وفردی است نه اینکه از ساعاتی که باید برای ملت کارکنید برای ثواب شخصی استفاده کنید وثانیا همان قرآن اولین دستورش به تو که انتخاب شد ی احقاق حقوق انتخاب کننده است ؟؟؟؟؟درکشوری که درقوه قضاییه آن فردی بیست سال دزدی کرده دیگر چه انتظاری داریم ؟؟//

    نظرات شما -
    • م
      0

      حق کارگری که حاضر به اتحاد در برابر کارفرما نیست هیمنه. ضمنا من خودمم کارگرم

  • عباس
    0

    لعنت بر فقر و لعنت به کسی که همیشه سیر است به فکر ضعیف تر نیست خودتان یک ماه جای ایشون بگذارید ببین یک ساعته خود کشی می کنید

  • ج. ع لی
    0

    نه بابا شما آدم خوبی هستید همیشه به فکر کارگران وطبقه پایین بودید به وظایفتون عمل کردی امکانات بهشون دادیداینجا آدمای مثل این کارگر بدبخت دروغ میگند اصلا کارگران ایرانی هیچ مشکلی ندارن شما راست میگید. بی شرفا هیچ وقت ادعای خودشونو زمین نمیگزارند کارگر بدبخترین وفقیرترین کشورها وضعشون ازماها خیلی خیلی بهتره.

  • ایرانی
    0

    بله نتیجه فقر

  • یوسف د
    0

    لعنت برمسئولین دزد دولت و.‌‌‌....خدایا خودت بدادمون برس

  • صادق اسفندیاری
    0

    سلام واقعا یکی مثل اقای طبری با پروی تمام میگه ۸۰۰ میلیارد هم میخواستن میدادن از جیب همین کارگران مردم بدبحت یکی هم لنگ پانصد هزار تومان واقعا عدالت یعنی این

  • راحله
    0

    خدالعنتتون کنه که چندرغازبه کارگرامیدین آخه فقر تاچقد

  • کارگر بدبخت
    0

    کار درست همینه یا مردن یا رفتن از این مملکت اصلا همینه که هست کی به کیه مگه مهمه

  • شهریاری
    0

    از خدا میخوام بحق مقربان درگاهش پانصد هزار بلا بریزه به جون باعث و بانیان این وضع مملکت که برای مردم ونزویلا یه هواپیما کمک بشر دوستانه میفرستن برا لبنان و سوریه و فلسطین و یمن و هر چی گدا گشنه هست دارن سیر میکنن ولی دریغ از مردم گرسنه و تشنه مملکت خودمون که از شزمندگی زن و بچه خودشونو میکشن یا میسوزونن اون اون انتر طبری این همه رشوه خورده الهی سرطان بشه به جون خودش و زن بچه هاش بلند بگو امییییین

  • A
    0

    من خودم حدود 13 سال تو یکی از شرکتهای نفتی به عنوان تعمیرکار تاسیسات کار کردم. متاسفانه تبعیض در این شرکت زیاده حقوق خیلی بالا و به موقع پرسنل رسمی،بدون کارکرد مفید! و در مقابل،حقوق کم و با تاخیر به پرسنل پیمانکاری و قراردادی و کارها را هم اینا انجام میدن. موقع استخدام نیروی جدید هم که اولویت با فرزندان کارکنان است .نمی‌دونم این چه قانونیه که این شرکت شده ارث پدری بعضی‌ها!!

  • محمدی
    0

    تازه اول ماجرا هستیم با این اوضاع دلار همه فقیر و فقیر تر میشیم هر صبح که بیدار میشیم همه چی تصاعدی داره میره بالا . دولت که بیخیال شده . اگه این وضعیت ادامه داشته باشه امار جرم و جنایت و دزدی و فساد بالا میره . امار ازدواج داره میاد پایین و این اصلا خبر خوبی نیست . مطمعنا تاوانشو پس میدن کسایی که باعث و بانی همچین اوضاع وخیم اقتصادی شدن . اگه نمیتونی کشور رو اداره کنی خوب بزن کنار تا کسی که درد مردم رو میفهمه بیاد پای کار . اوضاع مردم خوب نیست . کار نیست . گرونی و تورم هست . از همه مهمتر همه چی داره گرونتر میشه و خیلیا فقط با اضطراب و استرس فقط دارن بازار رو نگاه میکنن دستشون هم به هیچ جا بند نیست . روان مردم به هم ریخته .

  • ناشناس
    0

    واقعا از خودکشی یک کارگری که از قشرهای زحمتکش جامعه اند بسیار متاثر شدیم برای شان طلب غفران وبرای خانواده محترمش صبر تمنا می کنیم ان شاالله قوه قضائیه قبول داریم چقدر کارشان سنگین است ولی ان شاالله این موضوع را کاملا بررسی کنند واگر کسانی در این امر مقصر بودن بشدت برخورد قانونی نمایند. در غم شان شریکیم.

  • ماموستائاسوراکردستانی
    0

    اینهاحرف وتبلیغات زدانقلاب است .مملکت ماشالا ویلایی ۳۰میلیاردی ڕشوەمیبخشە بە دلال وبقال وسلطانهای سکە وقیردولاروماشی مملکت همش سلطان شدەاون بندەخدازیرپای سلطنهاشایدلهه شدەباشدزدانقلاب بزرگش میکند

  • اسد
    0

    اصلا هم معتاد نیست چون اگر این اقا معتاد بود کسی تو شرکت ثبتنامش نمیکرد چون برای ثبت نام در شرکت از همه کسایی که استخدام میشن ازمایش گرفته میشه اگه معتاد هست اورا قبول نمیکردن اونم تو ارگان نظم افرینان حراست چاه نفتی کی یک معتاد را استخدام میکند

  • منتظر
    0

    بابا کارفرماها حق کارگران را کامل نمیدهند،مسئولین رسیدگی کنند.

  • جنوبی
    0

    خیلی دردناک است که طرف برای دفن جنازه اش در لواسان۷۰۰میلیارد میپردازد وبرای سنگ قبرش حداقل ۱۰۰میلیون و دیگری برای زنده ماندن تنها به ۵۰۰ هزار تومان نیاز دارد و آن هم دریغ میشود.چقدر مظلومی هموطن و همشهریم .قبلا هم نوشتم خوزستانی مانند شتری است که بارش طلاست ولی خوراکش خار است .بعد از درخواست آب در غیزانیه اهواز که جوابش گلوله بود حال باید شاهد مرگ عزیز دیگری در ثروتمندترین ودر عین حال محرومترین ناحیه استانمان باشیم.

  • امیر
    0

    آیا در حکومت اسلامی دو نفر با یک نوع کارکرد دو حقوق متفاوت می گیرند؟

  • صفدرقنبری
    0

    مرگ برضدولایت فقیه مرگ بر منافق دورد بر رهبر فرزانه حامی فقیران و مستضعفان خدایا از جانم و عمر عزیزمان بکاه وبرعمرش بیفزای

    نظرات شما -
    • علی
      0

      چون پیامت بی ربط بود یه امتیاز منفی بهت دادم

  • کارگر
    1

    این کاری است که در نهایت همه کارگران می‌کنند، و این نتیجه عملکرد روحانی ( لعنت الله علیه) است که از اول تا الان از سرمایه داری حمایت می کند.

  • م
    0

    خدا لعنتتون کنه که خون مردم رو میمکین.نصفتون دزدین و نصف دیگه شریک دزد. کارگر هم باید بخاطر حقوق قانونیش شرمنده زن و بچه ش بشه و خودشو بکشه.

  • ابوالفضل
    0

    متاسفانه کشورمارودزدا دارن چپاول میکنن یه عده نون شب ندارن یه عده هم ملیارد میلیارد دارن میدزدن وروزبروز هم دزدا واختلاسگرا زیادترمیشن علی برکت الله

  • ن
    0

    بی آبرو شدیم در دنیا تمام شد رفت بخدا

  • رضا رنجبر
    0

    من هم بعد از هجده سال کار گفتند اتمام قراردادحالا هم پرونده پرسنلی را برای بیمه نمی فرستد کارخانه سیمان آباده تا ببینم باز نشست میشوم یا نه بیمه بیکاری میگیرم حقوقم شده یک میلیون و هشت صد و سی و نه هزار تومان این انصاف است

  • محمد
    0

    من که سنم نمیرسه ولی قدیمیا میگفتن اول انقلاب میگفتن برابری برادری حکومت عدل علی(ع).....

  • علیرضا ساجدی
    0

    به نظر من این رئیسی هم که شده مال قوه قضاییه هیچ کاری براکارگرا نمیکنه اخه خودشم از همون دولتیاست که به فکر مردم نیست فقط شعار داده

  • یک کارگر ایثارگر
    0

    عزیزان تنها راه حل جمع آوری شرکتهای واسطه پیمانکاری .خدا رحمت کنه جمیع رفتگان رو

  • محمد ابوالقاسمی
    0

    من خودم 15 سال معلم بودم به بهترین شکل. بعد برا پیچیدگی کمر که در اثر جبهه پیش آمده بود برا درمان مرخضی بدون حقوق سه ساله گرفتم ولی بخاطر همین عارضه نتونستم برگردم. راهنمای خوبی هم نداشتم. اخراج شدم در حالی استخدام رسمی بودم بیمه همه چیز قطع چند سال با فروش ارثیه زندگی چرخوندم ولی الان حیرون چکار کنم... تمام چیزهایی گفتم مدرکش میذارم.... برا جانبازی هم نرفتم حتی صورت سانحه دارم.. ولی این یک قلم را نمی خواهم با امتیازهای دنیوی عوض کنم... تو قلبم باشد. معامله با خدا منت نداره....

  • حسین
    0

    چرا باید با وضع قوانین ناعادلانه شرکتهای مفت خور با بستن قرارداد با ادارات دولتی بدون هیچ دلیلی مقداری از حقوق کارگران را به جیب خود بریزند ؟!!..

  • زن بازنشسته
    0

    وقتی زور و فساد بر حق و حقیقت پیروز است ،وقتی انصاف و عدالت جایگاهی ندارد ، وقتی معیشت و گدران زندگی دشوار میگردد ، راهی جز خود کشی باقی نمیماند .

  • مرگ بر تروریست
    0

    مرگ بر مسئولین فاسد و تروریست

  • هما حمزه
    0

    انقدر که صدا وسیما مرگ یک امریکایی سیاه را بزرگ می کند کمی هم برای علت مرگ این کارگر ونابه سامانی محیط های کار کارگران ایرانی وحتی محیطهای کار بیمارستانی واجحافی که به زنان کارگر ایرانی میشود .فریاد بزند برای مثال بروید ببینید در بیمارستان الغدیر چگونه زنان را بادلایل واهی از کار برکنار می کنند.

  • عباس
    0

    با سلام کارگران اب و فاظلاب شهری شهرستان باوی از ادارات تابعه اب و فاظلاب اهواز الان مدت 7 ماه است که نه حقوق داریم و نه بیمه به هرکجا که فکرش رو میکنید اطلاع دادیم فرماندار شهرستان باوی دادستان و امام جمعه ولی هیچ نتیجه نداشت تا یکی از کارگران خودش را حلق اویز کند و در رسانه های معاند بولد شود مسولان بفرک می روند چرا پرسنل رسمی شاغل که هر کدام 15 ملیون تومان حقوق میگیرد ماه به ماه بدون وقفه حقوق دریافت میکنن ولی نیروی پیمانکار که 3 میلیون تومان میگیرا پول حقوق انها را پرداخت نمی کنن تازه حقوق پیش کش بیمه نداریم تا باوجود این بیماریها خودمان را درمان کنیم چند نفر از پرسنل کرونا گرفتن وقتی به بیمارستان مراجعهکردیم گفتن بیمه ندارید و استحقاق درمان به شما تعلق نمی گیرد ترو خدا پیگیر موضوع شوید اسناد و مدارک اگر خواستین ارایه میکنیم

  • بی نام
    0

    کارگر شرکت نفت ماهی ۱۴ الی ۱۵ میلیون دستمزد میگیره میگن ازفقر ای خدا پس آن کارمند دولتی که بابرجی ۳ الی ۴ میلیون حقوق میگیره که دستمزد دو ماه یه کارگر شرکت نفتی برابری میکنه با حقوق یک سال یه ، کارمند یا نظامی پس این کارمندان باید چکار کنن

    نظرات شما -
    • سید عباس
      0

      آقا یا خانم محترم . ایشون از پرسنل شرکتی بودن که اول حقوقشو میدن به پیمانکار بعد پیمانکار نامحترم هر وقت دلش خواست بهش میده. خدا خراب کنه خونه کسی رو که این خصوصی سازی رو آورد و ما رو بیچاره کرد.

  • عباس
    0

    با سلام پرسنل آبفا شهرستان باوی از ادارت تابعه آب و فاظلاب اهواز مدت 7 ماه هست که حقوق و بیمه نگرفتیم به هر کجا که فکر می کنید اطلاع دادیم از فرماندار تا امام جمعه و دادستان شهرستان باوی ولی مسئولین ابفا اهواز حقوق پرسنل رسمی که هر کدام 15 میلیون تومان هست را ماه به ماه پرداخت میکنن ولی حقوق پرسنل پیمانکار که 3 میلیون تومان هست را پرداخت نمی کنن تا یکی از پرسنل دست به خود کشی بزند بعد مسولان ابفا اهواز به فکر می افتند تورو خدا این موضوع را پیگیری کنید تا اتفاق مشابهی نیوفتد

  • کرمی
    0

    اگرتک تک ماکارگرها خودمان را اعدام کنیم قرارنیست اتفاق خاصی بیفته، مگر اونکه کمپین تشکیل دهیم وباقدرت با نظام لیبرال سرمایه داری مبارزه کنیم.این عزیز همکارا که از دست دادیم انشاالله با همبستگی وتشکل وکمپین های کارگری بتوانیم حقمان را از سرمایه داران ظالم بگیریم.

    نظرات شما -
    • کارگر کارگر
      0

      این شرکتهای کاغذی مربوط به اطرافیان مسئولین همان میدان نلتی هستند که از مردم بهره کشی میکنند استخراج نفت با انهاست پولش مال لجن زادهای حکومت به امید روزی که اثری ازجمهوری اسلامی وبیعدالتهایش نباشد کارگر زحمتکش ترین قشر جامعه کهمورد ظلم اخوندهاست که حقوق سال ۹۹ را یک میلیون و۸۰۰هزار تومان اعلام کردند روحانی ادم دروغگوست دولتش دروغگوتر

  • سعید
    0

    علط کردین شماها وقتی یه اتفاقی میفته اون موقع ادعا دارین مسعول هستین و به فکر

  • بی نام. کارگری که کارمند نامیده میشود.
    0

    جناب وزیر. بیایید در سال آخر وزارت از خودتون یه یادگاری واسه مدت موقت ها بزارین بیایید با مدت معین کردن پرسنل مدت موقت در قلباشون بمانید بیایید محبوب دلها شوید با تشکر. البته با تشکر از زحمات و دلسوزی های گذشته.

  • داود اسماعیلی
    0

    چه ربطی به اعتیاد نداشته داشته این بنده خدا نیاز مالی داشته است. اینقدر به این مردم شریف تهمت نزنید . خدایا ریشه ظلم ظالم بکن.

  • عباس
    0

    سلام تورو به عزیزت شرکت پیمانکاری بلند کنید من ۱۸ سال تو حراست هستم هنوز پیمانکار هستم چه معنی داره چرا شرکت مستقیم حقوق مارو نمیده باید پیمانکار نصف حقوق بره

  • احمد
    0

    اگر قانون درست بود وقرارداد مشخص وقانونی معلوم میشد که این بنده خدا برای مساعده خودکشی کرده یا اعتیادی که داشته ونظام سرمایه داری همینطوری میشه بعداز چهل سال

  • هادی
    0

    شرم آور است که این همه اختلاف دریافتی وزارت نفت وبی توجو هی مسیولین نفتی به کار کران وکارمندان شرکتی وپیمانی خود. مانند بردهدداران با انها رفتار می شود

  • محمد
    0

    سلام‌ خدا رحمت کنه و خدا از شما کارفرماهانگذره که فقط بلدین حق کارگر را ضایع کنید والله اون طور که من حساب کردم الان قریب ۵۰ روز هست این‌بنده خدا حقوقی نگرفته چطور اخه یک گارگر خرج اش را بده کارگری که یک روز هم‌براش یک روزه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها