قتل مرد ۵۶ ساله سیروانی

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: در اثر حمله چند نفر با چاقو در یکی از روستاهای توابع بخش مرکزی سیروان، مرد ۵۶ ساله به قتل رسید.

قتل مرد ۵۶ ساله سیروانی

سرهنگ رضا خورانی اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری با سلاح سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی در محل درگیری حاضر شدند و در بررسی انجام شده ضاربان را با هویت معلوم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان یادآور شد: در نتیجه این درگیری که بر اثر اختلاف بر سر کشت محصولات کشاورزی روی داد، مرد ۵۶ ساله ای با ضربات چاقو زخمی شد که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحقیقات میدانی پلیس برای شناسایی متهمان و عاملان درگیری و نزاع، تصریح کرد: با سرعت عمل پلیس، متهمان دستگیر و در این خصوص پرونده قضایی جهت شناسایی قاتل اصلی تشکیل شد.

سرهنگ خورانی ضمن اشاره به حضور پلیس در محل و برقراری امنیت و آرامش شهروندان خاطرنشان کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و ماموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد و به کسی اجازه قدرت نمایی نخواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان به اهمیت کسب مهارت های کنترل خشم و پرهیز از درگیری فیزیکی تاکید کرد و افزود: اطرافیان در مدیریت و کنترل خشم نقش مهم و تاثیرگذاری دارند و باید از رفتارها و کلامی که باعث تشدید هیجان های منفی شده و طرفین دعوا را عصبانی تر می کند پرهیز کرده و تلاش کنند با توصیه ها و گوشزد کردن عواقب این خشم پراکنی به هر ۲ طرف، آنها را به آرامش و حفظ خونسردی دعوت کنند.

شهرستان سیروان یکی از شهرستان‌های استان ایلام در غرب ایران است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شهروندی از شهرستان مبارکه اصفهان
    0

    آسمان رو به روشنایی می رفت وروز روشن جای خود رابه شب سیاه وظلمانی می داد .سرایدار هتل پرشیا خود را برای روز کاری دیگر آماده می کرد وسپیده ی سحر بار دیگر رخ می نمود تا بشارت روزی دگر وآغاز زندگی دگر را زمزمه کند .موذن ندا بر آورد .الله اکبر .الله اکبر .اشهدان لا اله الا الله .اشهدان محمدا"رسول الله .اشهدان علیا"ولی الله ...نفسها در سینه ها بسختی ردوبدل میشد .خروسها به حالت حزن آلودی قوقولی قوقول سرمیدادند.گویا خبر وفاجعه ای در راه است .سرایدار از خواب وحشتناک دیشب خود بدنش میلرزید.به یک باره شیون از راهرو هتل برآسمان برخاست .شخصی به قتل رسیده .همه ساکنان هتل از خواب سراسیمه برخاستندوبه طرف اتاق مقتول هجوم آورده وچشمانشان از ترس ووحشت از حدقه بیرون زده .مقتول شهردار مبارکه بوده که در دل سیاهی شب به قتل رسیده واثری از قاتل نیست وقاتل متواری گشته.

  • شهروندی ازشهرستان مبارکه اصفهان
    0

    دربهای هتل پرشیا به یکباره قفل گردید وکارکنان هتل پرشیا اصفهان با تماس با پلیس ورئیس هتل وقوع قتل را گزارش نموده در کمترین زمان ممکن نیروهای کلانتری به همراه اورژانس به محل اعزام گردیده .دور تادور هتل را ازدحام جمعیت فرا گرفته وهر یک سخنی می گفت .قاتل چگونه به هتل آمده ومقتول رابه قتل رسانده ومتواری گشته ؟دستور حمل وبردن جنازه به پزشکی قانونی صادر وتمامی مطلعین وحاضرین وشاهدین در هتل در سریعترین زمان با دقت مورد بازجویی قرار گرفته .آری شهردار مبارکه مرحوم صریریان روز گذشته به همراه یکی از همشهریان خود بنام سلطان سعیدی به هتل آمده وپس از ارتکاب به قتل مرحوم صریریان با کارد وقمه از هتل پرشیا خارج ومتواری گشته با روشن شدن موضوع به تمامی پاسگاههای انتظامی وکلانتری مراتب اعلام وقاتل سلطان سعیدی در کمترین زمان دستگیر وبه آگاهی وکلانتری منتقل گردید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها