قتل زن جوان به‌خاطر طلاهایش

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل زن جوان که به انگیزه سرقت زیورآلات اقدام به قتل کرده بود ساعتی قبل دستگیر شد.

قتل زن جوان به‌خاطر طلاهایش

فرمانده انتظامی استان بوشهر در تشریح جزییات این حادثه افزود: روز 22 اردیبهشت‌ماه امسال، خانمی 38 ساله به نام "س" پس از خروج از منزل، دیگر به خانه مراجعه نمی‌کند و پس از تحقیقات صورت گرفته در نیروی انتظامی و اداره آگاهی و پیگیری‌های صورت گرفته، جسد این خانم در کوه‌های اطراف شهرستان جم شناسایی شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: بلافاصله پس از کشف جسد، تحقیقات برای مشخص شدن و شناسایی قاتل آغاز شد و اقدامات تخصصی و کارشناسی برای انگیزه قتل و نوع قتل، صورت گرفت که در نهایت منجر به شناسایی و دستگیری قاتل در مدت زمان 11 روز از وقوع قتل شد.

وی ابراز داشت: ساعتی قبل، قاتل که جوان کارگر 25 ساله و اهل یکی از استان‌های همجوار بوده در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اعترافات قاتل اظهار داشت: قاتل، انگیزه خود از قتل را سرقت زیورآلات اعلام کرده و با کشاندن خانم جوان به مکانی خلوت، وی را خفه و طلاجات وی را سرقت کرده است.

عباس‌زاده بیان کرد: نیروی انتظامی استان بوشهر در راستای ایجاد نظم و امنیت و آرامش در نقاط مختلف استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

شهرستان جَم یکی از شهرستان‌های جنوب ایران است که دراستان بوشهرواقع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها