عامل انتشار فیلم‌های کذب ویروس کرونا در تهران بازداشت شد

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: عامل انتشار فیلم ها و اخبار کذب در رابطه با متوفیان و مبتلایان ویروس کرونا در فضای مجازی، بازداشت شد.

عامل انتشار فیلم‌های کذب ویروس کرونا در تهران بازداشت شد

سردارعلی ذوالقدری با بیان اینکه پلیس از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت دقیق و شبانه روزی اخبار منتشر شده در خصوص کرونا را رصد می کنند، افزود: سی و یکم فروردین در رصد های اطلاعاتی، ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی موفق شدند فرد شایعه پرداز که مطالب کذب را منتشر و یا بازنشر می کرد، شناسایی کنند.

وی ادامه داد: تعداد زیادی مطلب غیر قانونی وخلاف واقع نیز از سایت ها و کانال ها حذف شد.

ذوالقدری با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، بیان داشت: امنیت جامعه در فضای حقیقی و مجازی خط قرمز پلیس است و هر فردی که به هر عنوان قصد تشویش اذهان عمومی واخلال در نظم عمومی را داشته باشد با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در عین حال با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از آنها خواست تا افراد محتکر و شایعه سازان فضای مجازی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس معرفی کنند.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز یک اردیبهشت تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید که از این تعداد پنج هزار و ۲۰۹ نفر فوت کرده و ۵۹ هزار و ۲۷۳ نفر بهبود یافته اند.
بر اساس همین گزارش طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۹۴ نفر به تعداد مبتلاین افزوده شده و ۹۱ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند و همچنین حال سه هزار و ۳۸۹ نفر وخیم گزارش شده است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها