۴ زن و یک مرد قربانی الکل تقلبی در مهمانی شبانه

نوشیدن مشروب تقلبی در میهمانی های شبانه ۴ زن و یک مرد را به کام مرگ کشاند.

۴ زن و یک مرد قربانی الکل تقلبی در مهمانی شبانه

ظهر روز ۲۰ فروردین مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی در جریان مرگ دختری ۳۰ ساله در بیمارستان قرار گرفتند و موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

در تحقیق از خانواده دختر جوان مشخص شد، مهرنوش وسواس شدید داشته و ترس از ابتلا به کرونا باعث شده وی با این تصور که مصرف الکل از ابتلای او به کرونا جلوگیری می کند، مقداری الکل بنوشد که دچار مسمومیت شد و این کار مرگ وی را رقم زد.

میهمانی های الکلی

۵۰ دقیقه پس از گزارش مرگ دختر وسواسی بر اثر مسمومیت الکل، زن ۲۹ساله ای نیز در یکی از بیمارستان های غرب پایتخت به خاطر مسمومیت الکلی جان خود را از دست داد.

زن جوان که به میهمانی در سعادت آباد رفته بود، اقدام به نوشیدن الکل کرده بود و همین موضوع او را به کام مرگ کشاند.

سومین قربانی مصرف الکل دختر ۱۹ ساله‌ای بود که گزارش این مرگ از سوی مأموران کلانتری ۱۵۸ انقلاب به بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد.

خانواده الهام با شیوع ویروس کرونا به خانه ویلایی شان در منطقه هشتگرد رفته بودند.

اما روز جشن تولد ۱۹ سالگی الهام دوستانش با او تماس گرفتند و از وی خواستند به میهمانی که به مناسبت تولدش گرفته اند برود. الهام نیز راهی میهمانی شبانه در خیابان ستاری تهران شد اما در این جشن مقداری مشروب مصرف کرد که ساعتی بعد دچار مسمومیت شد و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

چهارمین قربانی مسمومیت الکلی نیز زن ۴۰ ساله ای بود که به میهمانی باغی در شهریار دعوت شد . او در این میهمانی شبانه الکل مصرف می کند و پس از آمدن به تهران حالش بد می شود.

زن جوان پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

پنجمین حادثه مرگ نیز مربوط به مرد ۵۳ ساله ای بود که از سوی مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو به بازپرس واحدی اعلام شد.

این حادثه ساعت ۸و۴۰دقیقه صبح پنجشنبه ۲۱ فروردین رخ داد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • الکی متعصب
    0

    مشروب؟!اشتباه شده اینها ایرانی نیستند میخواهند در زمین دشمن گل کوچک یازی کنند.

  • بی
    0

    من نمیگم مشروب برای کرونا خوبه ولی اگر هم میل به خوردن مشروب رو دارین خودتون درست کنید کاری نداره ،برای جون خود وبرای خانوادهاتون ارزش قاییل شید وهر اشغالی رو از هر اشغالی نگیرید ونخورید اکثر فروشندگان مشروب در ایران به فکر منفعت خودشونن نه سلامتی شما برای سلامتی تون مشروب سالم بخورین

  • شهروندی از شهرستان مبارکه اصفهان
    0

    الکل ومواد مسگر که انسان رااز حالت عادی خارج کند وفکر وقوه تعقل را از آدمی سلب کند درآئین ودین ومرام ما حرام گشته واین حکم خداوند متعال است .در قوانین جزایی اسلامی نیز برای افرادی که از این حکم خدایی تخطی کنند مجازاتهایی در نظر گرفته شده .متاسفانه مرسوم گشته بود که بعضی از افراد عنوان می نمودندکه اطباء و...جهت بعضی از باصطلاح امراض وبیماری ها تجویز استفاده از الکل ومواد مسگر می نمایند وبه نوعی دامان پاک اطباء راآلوده به گناه نموده مگر در حرام خداوندی میتوان شفاء پیدا نمود؟...

  • شهروندی از مبارکه اصفهان
    0

    استفاده از الکل وموا د مخدر ومتادون ودیگر مواد اعتیاد آور جهت این نوع مریضی وبهبودمبتلایان به کرونا موثر بوده وبا این حیله وشگرد دروغین وفریب جوانان آنان را در دام اعتیاد گرفتار نموده وشالودهی بسیاری از زندگی ها وروابط زندگی زناشویی را از بین برده اند .اخبار موثق حاکی از آن است در بسیاری از شهرستانهای بزرگ منجمله خوزستان واستان فارس وشیراز واصفهان تعداد قربانیان استفاده از الکل ومشروبات الکلی واز دست دادن عضو بدن وبینایی افراد در اثر استفاده از الکل های تقلبی یا زیاده روی در اثر مشروبات الکلی حجم بالایی از مرگ ومیر ها و... را به خود اختصاص داده در این میان متاسفانه در شهرستان مبارکه اصفهان در شصت کیلومتری استان اصفهان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها