دستگیری ۲ زورگیر مسلح با اشراف اطلاعاتی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ زورگیر مسلح با اشراف اطلاعاتی و اقتدار مأموران پلیس خبر داد.

دستگیری ۲ زورگیر مسلح با اشراف اطلاعاتی

حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند فقره زورگیری مسلحانه در کمربندی شرقی کرمانشاه و شکایت تعدادی از شهروندان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند که ۲ جوان حدوداً ۲۵ ساله به وسیله یک قبضه اسلحه کلاشینکف و یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش اقدام به زورگیری و سرقت اموالشان کرده‌اند.

براری گفت: به دنبال این موضوع، مأموران پاسگاه انتظامی چالابه تحقیقات گسترده خود را برای یافتن زورگیران مسلح آغاز و در تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده این ۲ فرد در تپه‌های اطراف کمربندی مأموران به سرعت در محل حضور پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: مجرمان تحت تعقیب با دیدن پلیس اقدام به فرار و تیراندازی به سمت مأموران کردند، اما در نهایت پس از مدتی تعقیب و گریز هر دوی آن‌ها مجبور به تسلیم خود شدند.

او گفت: مأموران همچنین موفق به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف، ۲۲ عدد تیر جنگی، یک عدد خنجر، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه شده و موتورسیکلت فاقد پلاک آن‌ها نیز توقیف شد.

براری گفت: طبق اظهارات شاکیان، زورگیران مسلح اقدام به سرقت وجه نقد، جواهرات، گوشی تلفن همراه و دیگر وسایل با ارزش آن‌ها کرده بودند که تلاش برای یافتن آن‌ها از سوی پلیس ادامه دارد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: یکی از سارقان دستگیر شده فردی سابقه دار است که آدم ربایی را در کارنامه خود داشته و اخیراً نیز با دریافت مرخصی از زندان آزاد شده بود .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها