دستگیری سه سارق زن به جرم اغفال مردان

۳ زن شیاد به جرم اغفال و سرقت از مردان در اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سه سارق زن به جرم اغفال مردان

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز اظهار کرد: در پی گزارش‌های رسیده مبنی بر وقوع چند فقره سرقت به روش بی‌هوش کردن صاحب‌خانه و سرقت لوازم منزل توسط اعضای باند سه نفره سارقان زن بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۶ اهواز با کار اطلاعاتی هویت و مخفیگاه سارقان را که ۳ زن جوان بودند، شناسایی کرده و پس از هماهنگی مرجع قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: سارقان پس از شناسایی شخص مورد نظر که معمولاً افراد صاحب موقعیت و متمول بودند، با آنها طرح دوستی ریخته و با وعده‌های واهی و پس از راه یافتن به منزل شخصی آنان با خوراندن مواد بیهوشی صاحب‌خانه را بی‌هوش و اموال منزل را سرقت می‌کردند.

سرهنگ دالوند عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال سرقتی زیادی از قبیل طلاجات، ساعت، عینک آفتابی و گوشی‌های موبایل گران‌قیمت، تلویزیون ال. ای. دی، لپ‌تاپ، تبلت، دوربین دیجیتال عکاسی، فیلم‌برداری و تعداد زیادی فلش مموری کشف شد و متهمان در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت به روش بی‌هوش کردن صاحب‌خانه در نقاط مرفه نشین شهر اهواز اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به استرداد اموال مکشوفه به مالباختگان بیان کرد: متهمان پس از صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها